۰
سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸

مجمع بانک پارسیان به تنفس خورد

با نظر بانک مرکزی و با رای سهامداران، برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به پایان اسفند 97، با یک هفته تنفس به دوشنبه 7 مرداد ماه موکول شد.
به گزارش اخباربانک، در این مجمع که به ریاست مهندس خسروانی، عضو هیات مدیره بانک و حضور نمایندگان سهامداران عمده در جایگاه هیات رییسه برگزار شد، مقرر شد تا مجمع عمومی سالانه این بانک حسب ماده 104 قانون تجارت با یک هفته تنفس، روز دوشنبه 7 مردادماه راس ساعت 15 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شود.
 
نیاز به زمان بیشتر برای بررسی و تایید صورت های مالی حسابرسی شده بانک پارسیان از سوی مقام ناظر، دلیل این تنفس اعلام شده است.
 
مدیرعامل بانک پارسیان در این جلسه طی سخنانی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت سهامداران، گفت : علیرغم تحریم ناعادلانه و غیرقانونی بانک در اواسط سال گذشته، به پشتوانه حمایت و همراهی شما سهامداران گرانقدر و همچنین همت و عزم بلند کارکنان و مدیران بانک، هم اکنون بانک پارسیان در جایگاهی مطلوب و با شرایط عمومی مناسب قرار دارد.
 
دکتر پرویزیان با اشاره به اقدامات اخیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک مرکزی ج.ا.ا به عنوان مقام ناظر در سال گذشته برنامه ها و سیاست های جدیدی در حمایت از بانک ها پایه ریزی کرده که این سیاست ها در جهت تقویت شبکه بانکی و حمایت از سهامداران است.
 
دکتر پرویزیان در ادامه از بهبود وضعیت مطالبات معوق بانک خبر داد و افزود: طی سال های اخیر با حمایت و همکاری دستگاه های حاکمیتی کشور از جمله دولت، قوه قضاییه، بانک مرکزی و دستگاه های مسئول اطلاعاتی و امنیتی و غیره توانستیم حجم عمده ای از مطالبات معوق بدهکاران کلان را وصول کرده و اقدامات موثری درجهت احقاق حقوق مشتریان و سهامداران گرامی صورت دهیم.
 
مدیرعامل بانک پارسیان همچنین از افزایش سرمایه بانک از محل آورده و تجدید ارزیابی دارایی های خبر داد و افزود: امیدواریم با موافقت شما سهامداران گرانقدر و جلب نظر دستگاه های مسئول، افزایش سرمایه بانک در سال جاری محقق شده تا شرایط مطلوب تری در رعایت استاندارد برای بانک و سهامداران ارجمند رقم بزنیم. 
https://akhbarbank.com/vdcauuni.49nou15kk4.html
تازه ترین اخبار