بیمه سرمد در جبران خسارات آتش‌سوزی میدان حسن آباد پیش قدم شد

29 تير 1398 ساعت 9:39

درحالی که کمتر از 12 ساعت از حادثه آتش‌سوزی میدان حسن آباد تهران نگذشته، کارشناسان بیمه سرمد با حضور در محل آتش‌سوزی نسبت به تهیه گزارش ‌های اولیه ارزیابی این خسارت اقدام کردند.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در حادثه آتش‌سوزی که شامگاه چهارشنبه 26 تیر ماه در میدان حسن آباد تهران به وقوع پیوست، آتش در کارگاهی در ضلع شمال غربی این میدان شعله‌ور شد و با وجود مجاورت با ایستگاه آتش‌نشانی به سرعت گسترش یافت.
 
در این آتش‌سوزی علاوه بر آسیب بخشی از بنای تاریخی این میدان، شعبه بانک صادرات نیز دچار حریق شد و آسیب دید. با توجه به اینکه این شعبه تحت پوشش بیمه سرمد قرار داشت ، کارشناسان این شرکت صبح روز پنج‌شنبه با حضور در محل این شعبه نسبت به تهیه گزارش و ارزیابی خسارت‌های وارده اقدام کردند.
 
علاوه بر این ، شعبه بانک شهر در میدان حسن آباد نیز تحت پوشش بیمه سرمد قرار داشت که خسارت های وارده به این شعبه نیز در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.
 
مجبتی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد که شخصا در محل وقوع حادثه حضور داشت در این خصوص گفت: بیمه سرمد ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان را در دستور کار خود دارد و در این راستا ارزیابی‌های اولیه از حادثه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شعبه آسیب دیده بانک صادرات از شعب شلوغ و پرمراجعه این بانک به شمار می‌رود، خسارتهای وارده در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد تا این شعبه در اسرع وقت آماده خدمت‌رسانی به مشتریان شود.
 
دکتر کاتب ضمن گلایه از واحد آتش نشانی که در جنب محل آتش سوزی قرار دارد، تاکید کرد تعلل نیروهای آتش نشانی باعث سرایت آتش به شعب های بانک صادرات و شهر شده و شروع آتش سوزی از این محل کذب محض است،
 
شخصا از تمام نیرو های آتش نشانی بابت زحماتشان سپاسگزارم، اما در این خصوص مدیریت ضعیف بوده است. 
 
وی افزود به هر حال، بیمه سرمد برای جبران خسارت در کوتاهترین زمان، آماده است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
 
ضمنا خسارتها صرفا به دوشعبه بانک وارد شده و سایر اخبار کذب است.


کد مطلب: 69134

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/69134/بیمه-سرمد-جبران-خسارات-آتش-سوزی-میدان-حسن-آباد-پیش-قدم

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com