۰
بی‌ ام‌ و X۶ مدل ۲۰۲۰؛ یک کراس‌اوور کوپه لوکس و جذاب
بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ به صورت رسمی رونمایی شد. شرکت آلمانی BMW نسل سوم کراس اوور کوپه خود را در حالی معرفی کرد که نسبت به نسل قبلی اسپرت‌تر، قدرتمندتر و لوکس‌تر شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید بی ام و آشنا می‌شویم.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
شرکت آلمانی بی ام و برای نخستین بار از کراس اوور کوپه X۶ در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۸ پرده برداشت و پس از ارائه دو نسل از این خودرو، سرانجام بعد از ۱۱ سال شاهد رونمایی از نسل سوم این کراس اوور آلمانی هستیم. نسل جدید این خودرو در بخش ظاهری از جلوپنجره جدیدی بهره می‌برد که نسبت به قبل اندازه آن افزایش پیدا کرده است. مشتریان بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ می‌توانند برای این خودرو جلوپنجره چراغ‌دار را نیز سفارش دهند که در زمان رانندگی و در زمان باز و بسته کردن در‌ها روشن خواهد شد. طراحلن وروردی‌های بزرگ و جدیدی را در زیر جلوپنجره و درون سپر در نظر گرفته‌اند که این تغییر باعث می‌شود دماغه این خودرو نسبت به بی ام و ایکس ۵ بزرگ‌تر و تهاجمی‌تر به نظر برسد.
مشخصات بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰
در قسمت جانبی محصول جدید بی ام و شاهد دریچه هوای روی گلگیر جلو، خط سقف شیب‌دار، بدنه سیال و گلگیر‌های برجسته هستیم، اما طراحان در بخش‌های عقب این خودرو تغییرات بیشتری را انجام داده‌اند. در قسمت عقب این خودرو نیز شاهد خروجی‌های هوا و چراغ‌های باریکی هستیم که به سری ۸ محصولات این خودروساز آلمانی شبیه است. از سایر بخش‌های عقب می‌توان به دیفیوزر اسپرت و اسپویلری یکپارچه با در صندوق بار اشاره کرد. شرکت بی ام و قصد دارد بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ را در اروپا با رینگ‌های استاندارد ۱۹ اینچی و در آمریکا با رینگ‌های ۲۰ اینچی به بازار عرضه کند، اما مشتریان در زمان خرید می‌توانند مدل‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی را نیز سفارش دهند.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
اندازه طول نسل سوم بی ام و X۶ حدود ۴.۹۳۵ میلی‌متر، عرض آن ۲.۰۰۴ میلی‌متر و ارتفاع آن نیز حدود ۱.۶۹۶ میلی‌متر است که این ارقام نشان می‌دهد ابعاد این خودرو نسبت به نسل قبلی بزرگ‌تر شده است؛ در واقع محصول جدید بی ام و حدود ۲۶ میلی‌متر کشیده‌تر و ۱۵ میلی‌متر عریض‌تر شده است، اما ارتفاع آن حدود ۶ میلی‌متر کاهش پیدا کرده است. همچنین طراحان حدود ۴۲ میلی‌متر فاصله محور این خودرو را افزایش داده‌اند که حالا فاصله محوری این خودرو به ۲.۹۷۵ میلی‌متر می‌رسد.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
کابین بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ نسبت به گذشته کامل‌تر شده است. از این رو در داخل این خودرو شاهد یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی سرگرمی هستیم. کابین خودرو از فضای لوکسی بهره می‌برد که آن را مدیون روکش چرمی Vernasca برای صندلی‌های اسپرت و پوشش Sensatec داشبورد است. مالکان خودرو می‌توانند با خواباندن صندلی‌های عقب با نسبت ۴۰:۲۰:۴۰ ظرفیت صندوق بار خودرو را از ۵۸۰ لیتر به ۱۵۳۰ لیتر افزایش دهند.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
مشتریان در زمان خرید بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ می‌توانند برای آن امکانات متنوعی را سفارش دهند. این امکانات مواردی، چون سیستم صوتی Bowers & Wilkins با ۲۰ بلندگو، سقف پانورامای شیشه‌ای، نگه‌دارنده‌های لیوان با گرم‌کن و سردکن، تریم شیشه‌ای، چرم مرینو، نمایشگر سربالا و سیستم تهویه ۴ منطقه‌ای را شامل می‌شود. کراس اوور جدید بی ام و در بخش ایمنی نیز از امکانات استانداردی، چون تشخیص نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد عقب، هشدار برخورد جلو با هشدار عابر پیاده، هشدار ترافیک عقب و اطلاعات محدودیت سرعت برخوردار خواهد بود. البته مشتریان می‌توانند پکیج کمک راننده حرفه‌ای را برای این خودرو سفارش دهند.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
شرکت بی ام و محصول جدید خود را با دو موتور مختلف در آمریکا عرضه خواهد کرد. موتور اول در نسخه‌های SDrive۴۰i و XDrive۴۰i عرضه می‌شود. این پیشرانه یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توربو است که می‌تواند قدرتی معادل ۳۴۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۷ نیوتن‌متری را تولید کند. بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ به کمک این موتور قادر خواهد بود ظرف مدت ۵.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز در زمان استفاده از لاستیک‌های چهار فصل به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است، اما اگر مشتریان لاستیک‌های عملکردی را برای این خودرو سفارش دهند، حداکثر سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ در یک نسخه دیگر با نام X۶ M۵۰i نیز به بازار عرضه می‌شود که از قدرت بیشتری بهره خواهد برد. برای این مدل یک موتور ۴.۴ لیتری V۸ توئین توربو در نظر گرفته‌اند که قادر است قدرتی معادل ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن‌متری را ارائه دهد. این موتور به بی ام و X۶ کمک می‌کند تا ظرف مدت ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. نیروی تولید شده از تمامی این موتور‌ها توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. بی ام و برای مدل M۵۰i به صورت استاندارد سامانه چهار چرخ XDrive را در نظر گرفته است، اما مشتریان مدل‌های ۴۰i باید این سیستم را سفارش دهند.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
مشتریان اروپایی علاوه بر این دو مدل بنزینی، می‌توانند دو مدل دیزلی را نیز سفارش دهند. مدل اول دیزلی با نام XDrive۳۰d که از یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توئین توربو بهره می‌برد و می‌تواند قدرتی معادل ۲۶۵ اسب بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن‌متر را تولید کند. این مدل قادر است ظرف مدت ۶.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این مدل بر روی ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت محدود خواهد بود. مدل دیزلی دوم با نام X۶ M۵۰d شناخته می‌شود که از موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی با ۴ توربوشارژر بهره می‌برد که قادر است قدرتی برابر با ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتن‌متر تولید کند. این مدل به کمک چنین موتوری می‌تواند ظرف مدت ۵.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
مشتریان برای افزایش عملکرد خودرو بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ می‌توانند سیستم تعلیق بادی و پکیج هندلینگ پویا را سفارش دهند که پکیج هندلینگ پویا از مواردی، چون تثبیت‌کننده فعال، سیستم فرمان فعال و ترمز‌های M Sport برخوردار است. شرکت بی ام و یک پکیج آفرودی نیز برای این خودرو ارائه می‌کند که شامل سیستم تعلیق بادی، دیفرانسیل M Sport عقب با کنترل الکترونیکی و ۴ حالت رانندگی آفرودی برف، شن، ماسه و سنگ است. بی ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ از ماه آگوست سال ۲۰۱۹ به تولید انبوه می‌رسد و مشتریان بازار آمریکا از نوامبر سال جاری می‌توانند آن را خریداری کنند. قیمت پایه نسل سوم بی ام و ایکس ۶ از ۶۴ هزار و ۳۰۰ دلار شروع خواهد شد، اما مشتریان برای مدل M۵۰i می‌بایست ۸۵ هزار و ۶۵۰ دلار پرداخت کنند.
بی ام و X6 مدل 2020 رونمایی شد؛ یک کراس اوور کوپه لوکس و جذاب
https://akhbarbank.com/vdcjahem.uqeoyzsffu.html
تازه ترین اخبار