۰
معاون فن آوری اطلاعات بانک ایران زمین از ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در مرکز نوآوری این بانک خبر داد.
به گزارش اخباربانک، فرهاد اینالویی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری ایران زمین با تقدیر از ایده و نوآوری های گروه های همکار در این پروژه گفت: جا دارد از خدمات و زحمات گروه های جوان تشکر کنم چرا که تجربه همکاری با آنها بسیار خوب بود. آنها آنقدر پر انرژی بودند که روی ما هم تاثیر گذاشته بودند. ذهنیت های ما را هم نسبت به بعضی موضوعات تغییر دادند. 
 
وی ادامه داد: کارکرد شبانه روزی این گروه برای شخص من بسیار جذاب بود. نوع کار آنها یک فرهنگ جدیدی را تزریق کرد. در کنار آن شرکت آتیه سبز مسئولیت اجرایی پروژه را بر عهده داشتند و اگر حمایت های مدیرعامل و هیئت مدیره نبود این پروژه با این سرعت به سرانجام نمی رسید. 
 
اینالوئی افزود: این یک گروه نوآورانه است که از ابتدا به دنبال اجرای ایده ها بود و حتی ساختمانی که برای آنها فراهم شده بود را نپذیرفتند و ترجیح دادند در یک ساختمان ساده با وسایل ساده و در مرکز شهر فعالیت کنند. 
 
وی اظهار داشت: بعد از استقرار؛ یک رویداد با عنوان همفکر برگزار کردند که فضایی دوستانه به منظور تبادل دانش ها و اطلاعات بود و آنجا بود که به این نکته مفهومی دست یافتم که اگر در فضای ایده پردازان و نوآوران، هدف یا ایده ای نداشته باشید. مدیر .... بانک ایران زمین اظهار داشت: این گروه همواره در حال کار هستند هم آموزش می دهند و هم کسب تجربه را در دستور کار قرار داده است. در واقع فضای نوآورانه در چارچوب ساعت و مکاتبات نمی گنجد. 
 
اینالوئی درباره مرکز نوآوری که در بانک ایران زمین راه اندازی شده با سایر مراکز نوآوری گفت: اکو سیستم باز و زیست بوم باز در این مرکز حرف اول را می زند. اگر ما درباره استارت آپ های فین تک صحبت می کنیم اگر در کنار آن یک بانک دیجیتال وجود نداشته باشد این یک شوخی است و نباید اصلا آن را جدی گرفت. فین تک در کنار بانکداری باز و دیجیتال مفهوم پیدا می کند و نیازمند این است که پلتفرم باز وجود داشته باشد تا فین تک روی آن بستر فعالیت کند. 
 
وی گفت: وقتی سیستم آی زد بوم در نمایشگاه سال گذشته بانک و بیمه رونمایی شد به چنین روزی فکر می کردیم که استارت آپ های فین تک بیایند و در کنار آن از خدمات پلتفرم باز استفاده کنند. 
 
او تاکید کرد: امروز بیش از 200 سرویس بر بستر آی زد بوم ارائه می شود. هم چنین به زودی خدمات حوزه بیمه و پرداخت و تلکام در این پلتفرم ارائه خواهد شد. این یعنی اینکه فین تک دیگر نیازی ندارد به بانک مراجعه کند و خدمات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از پلتفرم می گیرد. در مراکز نوآوری استارت آپ انتظار دارد خدماتش را از یک مرکز بگیرد. این خدمات در یک مرکز مجتمع است. 
 
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با اشاره به اینکه یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در این مرکز به خدمات حوزه مالی مربوط می شود گفت: با قراردادی که با دو مرکز مشاوره مالی منعقد شد خدمات و مشاوره مالی به استفاده کنندگان از سیستم ارائه می شود. 
 
وی تصریح کرد: نکته برجسته این است که در این فضا وقتی استارت آپی شتابدهی می شود نیازمند حضور در بازار و عرضه محصول است. فروش مشکل اساسی همه استارت آپ ها است. در این مرکز خدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت سرویس به تیم های که در اینجا شتابدهی می شوند ارائه می شود.

گفتنی است؛ «مرکز نوآوری ایران زمین» محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح های خلاق، ارزش آفرین و نوآورانه است.
 
فضای کسب وکارهای نوپا در کشور نیازمند حمایت هوشمندانه از طرح های خلاق است؛ هدف ما استفاده از تجربه چندساله شتابدهنده فناوری نوتاش در زیست بوم فناورانه کشور و حمایت های بانک ایران زمین برای هم افزایی و گسترش این امر به بهترین حالت ممکن است. استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه در کنار امکانات ارزشمندی که در مرکز نوآوری ایران زمین گردآوری شده، نوید بخش تزریق توان و نشاط بیشتر به بستر کسب و کارهای نوپای کشور است.
 
زیرساخت های فراهم شده در مرکز نوآوری ایران زمین، شرایط مناسب حضور در فضای کسب وکار را برای صاحبان طرح ها در قالب برنامه های پیش شتاب دهی، شتابدهی و سرمایه گذاری فراهم ساخته است.

فضای کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست بوم، برخورداری از حمایت بانک ایران زمین، وجود تفاهم نامه با مراکز علمی و دانشگاهی، و گروه راهنمایان و مربیان کسب وکار موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح های نوآورانه ایجاد کرده؛ تا در مسیر مناسب رشد و ارزش آفرینی قرار گیرند.

مرکز نوآوری ایران زمین توان و امکانات خود را در خدمت پرورش طرح های خلاق، ارزش آفرین و گروه های پویایی قرار می دهد که برای رشد و حضور اثرگذار در فضای کسب و کار نیازمند حمایت هستند.

دایره حمایت مرکز نوآوری ایران زمین به گستردگی خلاقیت صاحبان طرح ها، وسعت اندیشه خلاق آنها و همت والای فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا خواهد بود.

شعار ما در مرکز « نوآوری به گستره ایران زمین » و هدف ما حمایت از تمامی بخش های زیست بوم نوآورانه در تمامی نقاط کشور عزیزمان  ایران است و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می کنیم.

صاحبان ایده‌‏ و کسب‌وکارهای استارت‌آپی، درخصوص نحوه تعامل و همکاری با این مرکز می توانند به آدرس سایت مرکز نوآوری ایران‌زمین به نشانی www.izicenter.ir مراجعه کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdcbawb0.rhbw0piuur.html
تازه ترین اخبار