۰
زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده سایپا و 10 شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد.
مجمع سایپا و 7 شرکت + زمان افزایش سرمایه 118، 115 و 34 درصدی
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، با آغاز چهارمین روز از فصل داغ برگزاری مجامع ناشرین بورسی و فرابورسی، شرکت های سایپا، سرمايه گذاري نيرو،تولید نیروی برق دماوند، نیروگاه زاگرس کوثر، کیمیای زنجان گستران، آهنگری تراکتور سازی ایران، آلومراد، فارسيت دورود، سرمايه گذاري ساختماني بين المللي نام آوران مهندسي، زمان تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند 97 را اعلام کردند.

همچنین داروئی البرز بالک پیرو برگزاری مجمع سالانه در 2 تیرماه که به حد نصاب نرسید به مجمع سالانه نوبت دوم و علاوه بر این،برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می رود.

"دبالک" با صدور مجوز افزایش سرمایه 118 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران، می تواند سرمایه 17 میلیارد تومانی را به 37 میلیارد تومان برساند و قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش شود.

در این میان،سهامداران سیمان خوزستان و سرمایه گذاری نیرو برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و فارسیت دورود برای تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت، روانه مجمع فوق العاده می شوند.

سیمان خوزستان با دریافت مجوز افزایش سرمایه 115 درصدی،سرمایه 65 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 140 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "سخوز" به منظور جبران مخارج سرمایه ای انجام شده در طرح احداث آسیاب سیمان العماره در عراق انجام می شود.

سرمایه گذاری نیرو مجوز مرحله اول 34 درصدی برای رساندن سرمایه از 700 به 935 میلیارد تومان را اخذ کرده است.تامین مالی "ونیرو"  از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای تسویه باقیمانده دیون ناشی از خرید شرکت توسعه مدیریت نیروگاهی ایرسا و تکمیل و اجرای طرح‎های در دست اقدام،صرف می شود.

همچنین مجمع فوق‌العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 935 هزار و 1050 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

سایپا: ساعت 10 روز دوشنبه 31 تیر در پژوهشگاه صنعت نفت

سرمايه گذاري نيرو(دو مجمع سالانه و فوق العاده): ساعت 8:30 و 11 روز یکشنبه 16 تیر در سازمان مديريت صنعتی

سیمان خوزستان(مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز یکشنبه 16 تیر در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش

داروئی البرز بالک(دو مجمع سالانه نوبت دوم و فوق العاده): ساعت 9 و 10 روز پنج شنبه 13 تیر در سالن شماره یک بازار چارسو

تولید نیروی برق دماوند: ساعت 10 روز پنج شنبه 13 تیر در هتل المپیک

نیروگاه زاگرس کوثر: ساعت 15 روز یکشنبه 30 تیر در هتل المپیک

کیمیای زنجان گستران: ساعت 10 روز چهارشنبه 19 تیر در اتاق بازرگانی ایران

آهنگری تراکتور سازی: ساعت 18 روز سه شنبه 18 تیر در هتل اسپیناس پالاس

آلومراد: ساعت 9 روز سه شنبه 18 تیر در مجموعه فرهنگی تلاش

سرمايه گذاري ساختماني بين المللي نام آوران مهندسي: ساعت 9 روز یکشنبه 16 تیر در خ طالقاني، جنب سينما فلسطين، خ برادران مظفر، شماره 86

فارسيت دورود(دو مجمع سالانه و فوق العاده): ساعت 15 و 16 روز سه شنبه 11 تیر در شرکت سيمان فارس و خوزستان
https://akhbarbank.com/vdcaoini.49nau15kk4.html
تازه ترین اخبار