۰
۱
در طرح 64 بانک گردشگری تا سقف 500 میلیون تومان وام با سود حداقلی بگیرید.
به گزارش اخباربانک، اگر به دنبال دریافت تسهیلات با نرخ سود حداقلی هستید، می‌توانید با سپرده‌گذاری در بانک گردشگری به‌صورت هم‌زمان از سود سپرده و تسهیلات استفاده کنید. جزئیات طرح 64 بانک گردشگری را در این مطلب بخوانید.

طرح 64 بانک گردشگری چیست؟

شما در این طرح می‌توانید با افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله و به پشتوانه حساب سپرده خود، تسهیلات دریافت کنید. درواقع در این طرح، شما با سپرده‌گذاری در بانک گردشگری می‌توانید به میزان سپرده‌گذاری که انجام می‌دهید، برای دریافت تسهیلات اقدام و ظرف چند روز، وام موردنیاز خود را از بانک دریافت کنید.
 
سود سپرده 6 درصد
میزان تسهیلات 80 درصد سپرده
سود تسهیلات 4 درصد
سقف تسهیلات 500 میلیون
سقف اقساط 60 ماه
ضامن بلوکه شدن سپرده
 
در طرح 64 بانک گردشگری چقدر می‌توان وام گرفت؟
میزان تسهیلات دریافتی شما در این طرح به مبلغ سپرده‌گذاری شما در بانک گردشگری بستگی دارد. شما بعد از افتتاح حساب بلندمدت می‌توانید، تا 80 درصد میزان سپرده خود تسهیلات بگیرید. سقف تسهیلات پرداختی در طرح 64 بانک گردشگری 500 میلیون تومان تعیین‌شده است.
 
سود سپرده و سود تسهیلات
در طرح 64 بانک گردشگری، شما هم‌زمان با سپرده‌گذاری، امکان دریافت تسهیلات را هم دارید. در این طرح سود سپرده یک‌ساله شما با نرخ 6 درصد سالیانه محاسبه و پرداخت خواهد شد. برای تسهیلات دریافتی در این طرح نیز، نرخ سود 4 درصد تعیین‌شده است.
 
اقساط تسهیلات
در hdk طرح شما می‌توانید تسهیلات دریافتی خود را در اقساط دلخواه پرداخت کنید. درواقع شما می‌توانید تا سقف 60 ماه (5 سال) که به‌عنوان حداکثر اقساط از سوی بانک تعیین‌شده، تعداد اقساط خود را به تعداد دلخواه به بانک بازپرداخت کنید.
 
تسهیلات بدون ضامن
شما برای دریافت تسهیلات نیازی به ارائه ضامن ندارید. درواقع حساب سپرده شما به‌عنوان ضمانت بازپرداخت اقساط از سوی بانک بلوکه خواهد شد و تا زمان تسویه کامل اصل و سود تسهیلات، امکان برداشت سپرده خود را ندارید.
https://akhbarbank.com/vdcjomem.uqeo8zsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
به اینکار که نمیگن بانکداری و اشکال شرعی هم برای طرفین دارد بانک وظیفه اش این است که پول خرد و کلان مردم را جمع اوری کند و از ان در جهت تولید و خدمات استفاده کند بانک با اینکارش خیانت به اقتصاد و کشور میکند نظارت بانک مرکزی چرا جلوی این قبیل کارهای سخیف که هدفش فقط سود اوری بانک به هر طریقی است را نمیگیرد اخبار بانک به جهت وظیفه رسانه ای جهت تنویر افکار عمومی منتشر بفرما
تازه ترین اخبار