۰
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲

بهترین خودرو‌های هیوندای در سال ۲۰۱۹

بهترین خودرو‌های هیوندای در سال ۲۰۱۹
اما امروزه این کمپانی در حال تولید برخی از بهترین خودرو‌ها در صنعت اتومبیل سازی می‌باشد که محصولات آن از ویژگی‌هایی مانند قابلیت اطمینان بالا، طراحی‌های زیبا، و اتاق‌های باکیفیت بهره می‌برند. ما برای پی بردن به نحوه‌ی عملکرد خودرو‌های کمپانی هیوندا در رقابت با مدل‌های دیگر این کلاس خودرو به سراغ رتبه بندی‌های خود رفته‌ایم.
 
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
 
خودرو‌های این لیست به ترتیب امتیاز از بهترین تا ضعیف‌ترین در ادامه‌ی این مطلب قرار گرفته‌اند. به یاد داشته باشید که امتیازات موجود همزمان با مشخص شدن داده‌ها و نقد و بررسی‌های تخصصی جدید به طور مرتب به روز می‌شوند.  به همین دلیل، امتیازات و رتبه بندی‌های ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در بخش رتبه بندی وبسایت یو اس نیوز اند ورلد ریپورت مغایرت داشته باشند.
 
در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین خودرو‌ها و شاسی بلند‌های این خودرو ساز کره‌ای بیشتر آشنا شوید:
 
۸) هیوندا آیونیک ۲۰۱۹
 
قیمت: ۲۲،۴۰۰ دلار
جایگاه: یازدهمین خودرو کامپکت از مجموع ۲۱ مدل
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
مدل آیونیک شاید بهترین خودرو کامپکت موجود در بازار امروز نباشد، اما این اتومبیل در مقایسه با خودرو‌های بهینه‌ای همچون تویوتا پریوس پرایم، شورولت ولت، و هوندا اینسایت که با هدف ارائه‌ی راندمان سوخت بالا ساخته شده‌اند عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد.
 
این خودرو کامپکت در قالب سه سیستم پیشرانه‌ی هیبرید، پلاگین هیبرید، و تمام برقی عرضه می‌شود که هر سه از عملکردی اصلاح شده و بی سر و صدا بهره می‌برند. مدل آیونیک به لحاظ پرفورمنس، عملکرد بهتری نسبت به بیشتر خودرو‌های کامپکت هیبرید دیگر دارد، اما در مقایسه با خودرو‌های کامپکت غیر هیبریدی همچون هوندا سیویک عملکرد چندان درخشانی را از خود به نمایش نمی‌گذارد.
 
هیوندا آیونیک همچنین یکی از بد ظاهرترین اتاق‌ها در این کلاس خودرو را به یدک می‌کشد. در حالیکه این خودرو از چیدمان مناسبی برخوردار است، اما در سرتاسر اتاق آن استفاده از پلاستیک سخت و رنگ‌های خسته کننده به چشم می‌خورد.
 
صندلی‌های ردیف دوم آیونیک از فضای پای مناسبی بهره می‌برند، هرچند سرنشینان بلند قد احتمالاً با کمبود فضای سر در این ردیف صندلی مواجه خواهند شد. امکانات مطلوبی نظیر قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و کنترل‌های آب و هوا دو منطقه‌ای به صورت پیش فرض در هیوندا آیونیک ۲۰۱۹ موجود خواهند بود.
 
 
۷) هیوندا الانترا ۲۰۱۹
 
قیمت: ۱۷،۲۰۰ دلار
جایگاه: هشتمین خودرو کامپکت از مجموع ۲۱ مدل
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
هیوندا الانترا قادر به رقابت با بهترین‌های بخش خودرو‌های کامپکت همچون مدل‌هایی مانند مزدا ۳ و یا کیا فورته نخواهد بود، اما این موضوع به این معنا نیست که الانترا خودروی بی‌کفایتی است. این خودرو برای سال ۲۰۱۹ با به روز رسانی در طراحی داخلی و خارجی مواجه شد و اکنون به همراه امکانات پیش فرض و دلخواه جدید و ورژن‌های متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
 
آپشن‌های مختلفی در زمینه‌ی سیستم پیشرانه‌ی این خودرو وجود دارد، اما با این وجود هیچ یک باعث سرزنده شدن بی‌مانند این خودرو همانند هیوندا ولوستر و جذاب شدن آن همانند مزدا ۳ نخواهند شد. به علاوه حتی بهینه‌ترین مدل الانترا هم در زمینه‌ی راندمان سوخت قابل مقایسه با خودرو‌هایی همچون کیا فورته و یا هوندا سیویک نخواهد بود.
 
با این وجود اتاق خوش ساخت الانترا یکی از بهترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. این اتاق در مهم‌ترین نقاط تماس همچون فرمان و دنده به خوبی طراحی شده، اما با این حال استفاده از سطوح ساخته شده از جنس پلاستیک سخت در سرتاسر این اتاق به چشم می‌خورد.
 
هیوندا الانترا در این زمینه دارای وجه اشتراک با هوندا سیویک است. از این گذشته صندلی عقب این خودرو در مقایسه با تعدادی از رقبای موجود در این کلاس خودرو از فضای بیشتری برخوردار است.
 
 
۶) هیوندا توسان ۲۰۱۹
 
قیمت: ۲۳،۲۰۰ دلار
جایگاه: هفتمین شاسی بلند کامپکت از مجموع ۱۸ مدل
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
هیوندا توسان شاسی بلندی کارآمدیست که جایگاهی را نزدیکی اواسط رتبه بندی شاسی‌های کامپکت ما به خود اختصاص داده است. مدل باز طراحی شده‌ی سوبارو فارستر ۲۰۱۹، تویوتا راو فور، کیا اسپورتیج، مزدا CX-۵، و هوندا CR-V همگی نسبت به توسان برتری دارند، اما امتیاز بالای آن در زمینه‌های ایمنی و قابلیت اطمینان این شاسی بلند را در گردونه‌ی رقابت حفظ کرده‌اند.
 
پرفورمنس هیوندا توسان قابل مقایسه با پرفورمنس جذاب مزدا CX-۵ و فورد اسکِیپ نیست و ارقام ۲۳ مایل بر گالن در شهر و ۳۰ مایل بر گالن در بزرگراه نیز خبر از راندمان سوخت نه چندان چشمگیر این خودرو می‌دهند.
 
این در حالیست که بهینه‌ترین شاسی بلند کامپکت به لحاظ مصرف سوخت یعنی تویوتا راو فور هیبرید طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست از راندمان سوخت ۴۱ مایل بر گالن در شهر و ۳۷ مایل بر گالن در بزرگراه برخوردار می‌باشد.
 
علاوه بر این آپشن‌های موتور این خودرو نیز از نمونه‌های موجود در مدل‌های هوندا CR-V و تویوتا راو فور ضعیف‌تر هستند. اگرچه اتاق هیوندا توسان به خوبی عایق بندی شده، اما با این حال در مقایسه با اتاق دیگر مدل‌های موجود در این کلاس خودرو، در سطح متوسط قرار می‌گیرد. این در حالیست که در ورژن‌های پایین‌تر این خودرو استفاده فراوان از پلاستیک سخت به چشم می‌خورد.
 
مدل‌های بالاتر این شاسی بلند از طراحی زیبایی برخوردار هستند، اما با این حال فاقد توانایی لازم برای رقابت با ورژن‌های برتر مدل‌هایی همچون مزدا CX-۵ و سوبارو فارستر می‌باشند.
 
 
۵) هیوندا سوناتا ۲۰۱۹
 
قیمت: ۲۲،۵۰۰ دلار
جایگاه: هفتمین خودرو سایز متوسط از مجموع ۱۹ مدل
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
مظنونین همیشگی یعنی مدل‌های هوندا آکورد و تویوتا کمری جایگاه برتر رتبه بندی بهترین خودرو‌های سایز متوسط را به خود اختصاص داده‌اند، اما با این حال هیوندا سوناتا هم با کسب جایگاهی در میان خودرو‌های یک سوم برتر این لیست فاصله‌ی چندان زیادی با آن‌ها ندارد.
 
علاوه بر هوندا آکورد و تویوتا کمری، مدل‌های مزدا ۶ و کیا اپتیما هم بزر‌گ‌ترین رقبای مدل سوناتا محسوب می‌شوند. رانندگی با هیوندا سوناتا به سرزندگی و جذابی رانندگی با نزدیک‌ترین رقیب این خودرو نخواهد بود، اما با این وجود این خودرو به عنوان اتومبیلی مناسب برای رانندگی روزانه در نظر گرفته می‌شود.
 
هیوندا سوناتا همچنین به لحاظ مصرف سوخت نیز قادر به رقابت با مدل‌هایی همچون نیسان آلتیما و شورولت مالیبو نیست و ورژن هیبرید این خودرو هم (با قیمت ۲۵٫۷۵۰ دلار) در مقایسه با خودرو‌هایی مانند تویوتا کمری هیبرید، شورولت مالیبو هیبرید، هوندا آکورد هیبرید، و فورد فیوژن هیبرید از راندمان سوخت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.
 
با این حال کمپانی هیوندا یکی از بهترین اتاق‌ها در این کلاس خودرو را به مدل سوناتا اعطا کرده است. در این اتاق استفاده از مواد با کیفیت و چیدمان فوق العاده به چشم می‌خورد. همچنین در هر دو ردیف صندلی این خودرو شاهد وجود فضای کافی هستیم و استفاده از سیستم اطلاعاتی سرگرمی نیز آسان خواهد بود.
 
هیوندا سوناتا همچنین به لحاظ ایمنی هم موفق به کسب امتیازات بسیار بالایی شده است. هیوندا سوناتا برای مدل سال ۲۰۲۰ مجدداً طراحی خواهد شد. باید دید که آیا طراحی مجدد خواهد توانست این خودرو را به جایگاه بالاتری در رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط سوق دهد یا خیر.
 
۴) هیوندا ولوستر ۲۰۱۹
 
قیمت: ۱۸،۵۰۰ دلار
جایگاه: ششمین خودرو کامپکت از مجموع ۲۱ مدل
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
هیوندا ولوستر به عنوان بخشی از طراحی مجدد برای سال ۲۰۱۹ از پرفورمنس سرزنده‌تری بهره می‌برد که باعث قرار گیری آن در جایگاه یک چهارم برتر رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما شده است. مدل ولوستر در این جایگاه در میان زیباترین و جذاب‌ترین خودرو‌های کامپکت در بازار امروز همچون مزدا ۳، کیا فورته، فولکس واگن گلف GTI، و هوندا سیویک جای گرفته است.
 
در میان خودرو‌های ذکر شده تنها مدل سیویک است که همانند ولوستر به عنوان یک خودرو کوپه هم عرضه می‌شود. مدل اسپورت ولوستر با ارائه‌ی ورژن ولوستر N که از یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید ۲۷۵ اسب بخار قدرت بهره می‌برد خودرویی برتر در زمینه‌ی پرفورمنس در این کلاس خودرو محسوب می‌شود.
 
علاوه بر این ورژن‌های مختلفی از این خودرو به همراه یک سیستم انتقال قدرت شش سرعتی دستی عرضه می‌شوند که امروزه ویژگی کمیابی در بازار خودرو به شمار می‌رود. همچنین دینامیک سرزنده‌ی هیوندا ولوستر نیز این خودرو دیفرانسیل جلو را به رقیبی جدی تبدیل کرده است.
 
زمانیکه صحبت از فضای داخلی به میان می‌آید هیوندا ولوستر ضعیف‌تر از همتای خود یعنی هیوندا الانترا و رقبایی همچون مزدا ۳، فولکس واگن گلف، کیا فورته، و هوندا سیویک ظاهر می‌شود. می‌توان این عملکرد ضعیف را نتیجه‌ی استفاده زیاد از پلاستیک سخت در ساخت اتاق و همچنین فضای نشیمن کوچک دانست.
 
با این حال این خودرو از فضای زیادی در صندوق عقب خود برخوردار بوده و به یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند نیز مجهز شده است.
 
 
۳) هیوندا سانتافه ۲۰۱۹
 
قیمت: ۲۵،۷۵۰ دلار
جایگاه: پنجمین شاسی بلند سایز متوسط از مجموع ۲۳ مدل
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
مدل دو ردیفه‌ی هیوندا سانتافه که برای سال ۲۰۱۹ مجدداً به طور کامل طراحی شد در نزدیکی صدر نشینان رتبه بندی شاسی بلند‌های سایز متوسط ما و درست پایین‌تر مدل‌هایی همچون هوندا پاسپورت، مزدا CX-۹، تویوتا هایلندر هیبرید، و کیا تِلیوراید قرار گرفته است.
 
این جایگاه به وسیله‌ی امتیازات بالا در زمینه‌ی قابلیت اطمینان، فضای داخلی و ایمنی حاصل شده است. هیوندا سانتافه فاقد هندلینگ تنومند مزدا CX-۹ و یا مهارت جیپ گرند چروکی در رانندگی آفرود می‌باشد. امتیاز این شاسی بلند در زمینه‌ی پرفورمنس نسبت به امتیازات بیشتر رقبا پایین‌تر بوده و باعث دور ماندن آن از جایگاه برتر این رتبه بندی شده است.
 
مدل دو ردیفه‌ی سانتافه از اتاقی بی سر و صدا و راحت بهره می‌برد که برای مدل سال ۲۰۱۹ مجدداً طراحی شده است. این اتاق به لحاظ طراحی و کیفیت قابل رقابت با نمونه‌های موجود در مدل‌های مزدا CX-۹، جیپ گرند چروکی، و هوندا پاسپورت می‌باشد.
 
این شاسی بلند سایز متوسط به صورت پیش فرض به همراه لیست بلندی از تجهیزات دلخواهی همچون سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۷ اینچی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
 
علاوه بر این فضای حمل بار موجود در این خودرو نیز برای این کلاس خودرو متوسط تلقی می‌شود. هیوندا سانتافه همچنین در قالب مدل سه ردیفه‌ی هیوندا سانتافه XL نیز عرضه می‌گردد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی هیوندا سانتافه ۲۰۱۸ بدون تغییر باقی مانده است. هیوندا سانتافه XL برای سال ۲۰۲۰ جای خود را به مدل پالیسِید خواهد داد.
 
۲) هیوندا اکسنت ۲۰۱۹
 
قیمت: ۱۴،۹۹۵ دلار
جایگاه: سومین خودرو ساب کامپکت از مجموع ۱۴ مدل
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما مدل‌های هوندا فیت و مینی کوپر تنها خودرو‌هایی هستند که نسبت به هیوندا اکسنت برتر دارند. این خودرو از قابلیت اطمینان فوق العاده‌ای برخوردار بوده و با قیمت کمتر از ۱۵٫۰۰۰ دلار یکی از پایین‌ترین شروع قیمت‌ها در میان تمامی خودرو‌ها را دارد.
 
اما با این حال سرزندگی که در مدل‌های مینی کوپر، هوندا فیت، و شورولت سونیک شاهد هستیم در مدل اکسنت به چشم نمی‌خورد. با این وجود این خودرو در پیچ و خم‌های جاده عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. بزرگ‌ترین نقطه ضعف مدل اکسنت به لحاظ پرفورمنس موتور کم رمق ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر ۱۳۰ اسب بخاری آن است.
 
کمپانی هیوندا این خودرو را به اتاقی ساده که قادر به رقابت با بهترین‌های این بخش بوده مجهز کرده است. هیوندا اکسنت همچنین دارای صندلی‌های راحتی است که به اندازه‌ی کافی جادار می‌باشند. از این گذشته کار با سیستم اطلاعاتی سرگرمی این خودرو آسان بوده و همراه با لیست بلندی از امکانات پیش فرض و دلخواه همچون قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو عرضه می‌گردد.
 
۱) هیوندا کونا ۲۰۱۹
 
قیمت: ۱۹،۹۹۰ دلار
جایگاه: اولین شاسی بلند ساب کامپکت از مجموع ۱۷ مدل
با بهترین خودرو‌های هیوندا در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید!
هیوندا کونا ۲۰۱۹ یکی از بهترین شاسی بلند‌های ساب کامپکتی است که می‌توان خرید. این خودرو به لحاظ شروع قیمت تنها پایین‌تر از مدل‌های کیا سول و نیسان کیکس بوده و به لحاظ پرفورمنس نیز تنها نسبت به مزدا CX-۳ برتری ندارد.
 
این شاسی بلند در ورژن‌های مختلفی به بازار عرضه شده که شامل یک نسخه‌ی برقی که دارای شعاع رانندگی ۲۵۸ مایلی است، می‌شود. رانندگی و پارک کردن با تمامی مدل‌های این خودرو آسان بوده و همگی از سواری راحتی نیز برخوردار می‌باشد.
 
علاوه بر این سیستم رانندگی دیفرانسیل جلو به صورت پیش فرض در این خودرو موجود بوده و سیستم دو دیفرانسیل نیز در مدل‌های بنزین سوز به عنوان آپشن قابل دسترس خواهد بود. هیوندا کونا همچنین از اتاقی برخوردار است که نسبت به بیشتر رقبا بجز مدل‌های کیا سول و مینی کوپر کانتریمَن، زیبا‌تر می‌باشد.
 
این اتاق از صندلی‌هایی جادار، سیستم اطلاعاتی سرگرمی با کاربری آسان، و لیست بلندی از امکانات پیش فرض که شامل قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌شود، تشکیل شده است.
https://akhbarbank.com/vdcftvdv.w6dcyagiiw.html
تازه ترین اخبار