منابع ۶۰۰ هزار میلیارد ریالی بانک مهر اقتصاد پیش از ادغام

1 تير 1398 ساعت 9:29

بانک مهر اقتصاد پیش از ادغام با بانک سپه دارای بیش از ششصد هزار میلیارد ریال منابع است.


به گزارش خبرنگار اخباربانک، منابع و مصارف بانک‌ها و موسسات ادغام شده در بانک سپه پیش از آغاز فرآیند ادغام می تواند جالب توجه باشد.

تلاش می‌کنیم در چند گزارش میزان منابع مصارف و برخی دیگر از اطلاعات پنج بانک و موسسه اعتباری کوثر، انصار، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و قوامین را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

بانک مهر اقتصاد در سال ۱۳۷۲ با عنوان موسسه قرض الحسنه بسیجیان آغاز به فعالیت در سال ۱۳۷۹ با توجه به توسعه فعالیت ها درخواست موسسه مالی و اعتباری را به بانک مرکزی ارائه کرد.

سپس از سال ۱۳۸۱ با عنوان موسسه مالی و اعتباری مهر و از سال ۱۳۹۱ یعنی ۱۰ سال بعد به عنوان بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی کشور فعال است.

این بانک بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در پایان آذرماه سال گذشته در سامانه کدال حدود ۶۲۸ هزار میلیارد ریال منابع در اختیار دارد.

سرمایه بانک مهر اقتصاد ۱۲ هزار میلیارد ریال بوده و هم اکنون بیش از ۷۳۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

میزان مانده تسهیلات پرداختی این بانک نیز حدود ۳۹۰ هزار میلیارد ریال و میزان سپرده‌های جاری آن نیز حدود ۳ هزار میلیارد ریال می باشد.

این بانک دارای حدود ۶۰۰۰ کارمند می باشد و دومین بانک از نظر منابع در بین بانکها و موسسات شده در بانک سپه است.

بانک مهراقتصاد در بین بیش از ۳۰ بانک و موسسه اعتباری در کشور به پرداخت تسهیلات خرد به خانوارها با شرایط مناسب شهرت دارد و بسیاری از مشتریان از ارائه این گونه خدمات رضایت دارند.


کد مطلب: 68561

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/68561/منابع-۶۰۰-هزار-میلیارد-ریالی-بانک-مهر-اقتصاد-پیش-ادغام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com