۰
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲

قیمت سکه و ارز در بازار امروز

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار با نوسانی اندک همراه بود .
به گزارش اخباربانک به نقل از خبرآنلاین، قیمت سکه در حالی درجا زد که هم قیمت طلا در بازارهای جهانی روندی کاهشی را شاهد بود و هم قیمت ارز در بازار با ریزش مواجه بود . بر اساس این گزارش سکه تمام بهار آزادی با ریزشی ۲۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۶۰۳ هزار تومان رسید .

 سکه تمام بهار آزادی نیز ۴ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان قیمت خورد. قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب ۲ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و یک میلیون و ۶۱۹ هزار تومان قیمت خورد . سکه گرمی امروز یک میلیون و یازده هزار تومان در بازار فروخته می شود.

قیمت سایر قطعات در بازار سکه افزایشی بین ۱۰ تا ۳۷ هزار تومان داشت.  هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۴۲۵ هزار تومان فروخته می شود. 

ادامه کاهش قیمت ارز

بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز هم قیمت ارز را نسبت به روز گذشته کاهش دادند.
 
به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (۲۹ خرداد) قیمت ارز را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان بود، امروز به ۱۲ هزار و ۷۷۰ تومان رسیده است.

همچنین شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۲۹۵ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز حدود ۲۰۰ تومان کاهش یافته است.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۶ هزار و ۴۳ تومان خریداری می‌شود.

نرخ ارز مسافرتی
قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۵ هزار و ۱۳ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی
اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۳ هزار تومان و قیمت فروش آن ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌خرند و ۱۵ هزار تومان می‌فروشند که این نرخ‌ها نیز نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش داشته است.
https://akhbarbank.com/vdcdfk09.yt0jo6a22y.html
تازه ترین اخبار