۰
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲

پرداخت 165 ریال سود به هر سهم ایران کیش

سهامداران شرکت کارت اعتباری ایران کیش( سهامی عام) در مجمع عمومی عادی سالیانه ، عملکرد مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال 97 این شرکت را تصویب کردند.
پرداخت 165 ریال سود به هر سهم ایران کیش
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این جلسه که صبح شنبه 25 اردیبهشت با حضور 89 درصدی سهامداران ، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت ایران کیش در محل مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد ، سهامداران با توزیع  165 ریال به ازای هر سهم شرکت موافقت کردند.

طبری سرپرست شرکت ایران کیش گزارش هیات مدیره به مجمع را ارائه و اهداف، چشم انداز و ماموریت شرکت را برای حضار تشریح کرد.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی سرمایه ایران کیش در سال 97 گفت: با این اقدام سرمایه شرکت به 260 میلیارد تومان بالغ شده است.

سرپرست ایران کیش افزود: در حال حاضر بیش از 1.055.000 دستگاه کارتخوان ایران کیش در سطح کشور فعال است که از این نظر با 15.6 درصد سهم بازار در رتبه اول شرکتهای  PSP قرار داریم. جایگاه شرکت در سیستم شاپرک از نظر مبلغ تراکنش ها با 14.69 درصد رتبه دوم و از نظر تعداد تراکنش ها با 9.60 درصد رتبه پنجم است.

وی از رشد 12 درصدی تعداد دستگاه های کارتخوان نصب شده شرکت در سال 97 نسبت به سال 96 خبر داد و یادآور شد: در این سال از نظر تعداد تراکنش ها هم نسبت به سال قبل 34 درصد رشد را شاهد بودیم. بر اساس هدف گذاری انجام شده برای سالجاری در نظر داریم درآمد شرکت را علاوه بر کارتخوان ها به توسعه درگاه ها و خدمات موبایلی هم اختصاص دهیم. به همین منظور با ایجاد معاونت کسب و کار نوین درصدد هستیم در قالب پروژه های جدید ضمن بررسی وضعیت بازارهای داخلی و خارجی و با کمک استارتاپ ها به نوآوری دست یافته و کسب و کارهای جدید را در شرکت پیاده سازی کنیم.  

طبری اجرای پروژه کارت اعتباری تحت عنوان آسان خرید را یکی از اقدامات موثر این شرکت با همکاری بانک تجارت در سال 97 برشمرد و افزود: آسان خرید یکی از بی نظیر ترین پروژه ها و  نرم افزارهای اعتباری کشور است که در بین بانکها و شرکت های  PSP مشابه آن وجود ندارد و در سال 98 روی درآمد های آن برای شرکت حساب ویژه ای باز کرده ایم.

سهامداران عمده ایران کیش شامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان، بانک تجارت، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و بانک سپه در کنار سهامداران خرد به عملکرد مالی این شرکت در سال 97 مهر تایید زدند.
 
https://akhbarbank.com/vdcdok09.yt0jf6a22y.html
تازه ترین اخبار