تداوم تبلیغ اجاره حساب بانکی هفته ای ۵۰۰ هزار تومان+عکس

28 خرداد 1398 ساعت 8:50

متاسفانه در سایه نبود نظارت کافی همچنان تبلیغات اجاره کارت و حساب بانکی در فضای مجازی به وفور یافت می‌شود.


به گزارش خبرنگار اخباربانک، متاسفانه در سایه نبود نظارت کافی توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری تبلیغات اجاره کارت های بانکی همچنان در فضای مجازی رد و بدل می‌شود.

در حالی که شبکه بانکی تلاش‌های بسیاری برای جلوگیری از فروش و اجاره کارت های عابر بانک انجام داده اما نتیجه آن چیزی جز تداوم آن نبوده است.

سایت‌های شرط‌بندی و قمار همچنان در فضای مجازی جهت اجاره حساب‌های بانکی تبلیغات گسترده ای را انجام می‌دهند.

در حالی که پیش از این تبلیغات اجاره کارت ها و حساب های بانکی ماهانه دو میلیون تومان تعیین شده بود این رویه به تازگی عوض شده است.

گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی به جهت تطمیع بیش از پیش شهروندان، پرداخت اجاره ها را به جای هفتگی به ماهانه تغییر داده اند.

در یکی از این موارد که تصویر آن در زیر نیز آمده است کانال تلگرامی ادعا می‌کند برای در اختیار دادن کارت و حساب و اینترنت بانک به صورت هفتگی ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.

جالب‌تر اینکه هیچ محدودیتی را جهت افتتاح حساب و پرداخت اجاره ۵۰۰ هزار تومانی هفتگی دیده نشده است.

به عبارت دیگر یک شخص می تواند با افتتاح حساب بانکی و در اختیار دادن کارت آن در سایتهای قمار بیش از ۲۰ میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشد.


این موارد در حالی مطرح می‌شود که هم اکنون در شبکه بانکی افراد به راحتی می‌توانند تعداد بسیار زیادی کاذت و حساب برای خود و حتی فرزندان خود نیز داشته باشد.
 


کد مطلب: 68495

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/68495/تداوم-تبلیغ-اجاره-حساب-بانکی-هفته-۵۰۰-هزار-تومان-عکس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com