۰
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

حذف یک روزه دامنه نوسان و خروج موقت 7 سهم دارای صف خرید

در پایان معاملات امروز، نماد شش سهم مثبت و منفی دارای صف خرید برای مجمع سالانه بسته می شود و یک شرکت هم مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی است.
حذف یک روزه دامنه نوسان و خروج موقت 7 سهم دارای صف خرید
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های پتروشیمی خراسان، پشم شیشه ایران، زغال سنگ نگین طبس، سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان، گروه صنعتی ملی و سرمایه گذاری توکا فولاد به دلیل برگزاری مجمع سالانه متوقف می شود.

براین اساس، "خراسان، کپشیر، کطبس، سیدکو، وملی، وتوکا" چهارشنبه هفته جاری برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند 97 به مجمع می روند.

همچنین سیمان دشتستان که با سرمایه 118 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و سهام آن بدون دامنه نوسان، داد و ستد می شود.

"سدشت" طی روزهای کاری گذشته، دارای صف خرید بود و به دلیل عدم انجام معامله به میزان حجم مبنای 472 هزار سهمی در محدوده 319 تومانی درجا زده بود.

بنابراین گزارش، در جریان معاملات یکشنبه،گروه صنعتی ملی، زغال سنگ نگین طبس، پتروشیمی خراسان و سرمایه گذاری توکا فولاد به ترتیب با رشد 5، 4.5، 4.3 و صف خرید روبرو اما پشم شیشه ایران و سیدکو با افت 2 درصدی و اندک قیمت مواجه شدند.
https://akhbarbank.com/vdci55aq.t1avy2bcct.html
تازه ترین اخبار