بهترین خودرو‌های خانوادگی لوکس در سال ۲۰۱۹

22 خرداد 1398 ساعت 10:43


شما هم به احتمال زیاد تبلیغاتی که در آن یک خانواده‌ی خوشحال با سرعت در حال حرکت با یک خودرو جدید هستند و این خودرو دارای فضای کافی برای تمامی سرنشینان و امکانات کارآمد فراوان می‌باشد را دیده‌اید.

اگرچه کمپانی‌های خودرو ساز با مدل‌هایی که دارای ویژگی‌هایی مانند بیش از دوازده جا لیوانی، روکش وسایل با قابلیت نظافت آسان، قابلیت اتصال برای دستگاه‌های تمامی سرنشینان، و ردیف سوم صندلی که به راحتی صندلی‌های راحتی هستند خودنمایی می‌کنند، اما واقعیت همیشه با تبلیغات نشان داده شده مطابق نخواهد بود.

ما در وبسایت یو اس نیوز به آزمایش بسیاری از خودرو‌هایی که با هدف جذب خانواده‌ها ساخته شده، اما زمانیکه برخلاف بازیگران خندان خانواده‌های واقعی را در درون آن‌ها قرار می‌دهیم عملکرد نه چندان خوبی به نمایش می‌گذارند پرداخته‌ایم.
بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۹
جوایز بهترین خودرو خانوادگی وبسایت یو اس نیوز اتومبیل‌ها، شاسی بلند‌ها و مینی ون‌هایی که پا را فراتر از صرفاً تبلیغات گذاشته و باعث سهولت بیشتر زندگی خانوادگی می‌شوند، برجسته می‌کنند. برنده‌های این عنوان بهترین ترکیب از ویژگی‌هایی مانند فضای حمل بار و سرنشینان، قابلیت اطمینان پیش بینی شده، امتیازات ایمنی، و امکانات خانواده پسند را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند.
تعریف ما از امکانات خانواده پسند فراتر از وجود وای فای در درون خودرو بوده و ویژگی‌هایی مانند تجهیزات ایمنی فعال، کنترل‌های راننده‌ی نوجوان، قابلیت نظارت بر صندلی‌های عقب و امکاناتی که به اجتناب از تصادفات، ارتقاء عادات رانندگی مناسب، و ایمن نگه داشتن کودکان کم سن و سال کمک می‌کنند را شامل می‌شود.
صرف نظر از این که خانواده‌ی شما در چه مرحله‌ا‌ی از زندگی قرار دارد، برنده‌های عنوان بهترین خودرو‌های خانوادگی همواره برای شما موثر واقع خواهند شد؛ بنابراین در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا با برنده‌های این بخش آشنا شوید:

بهترین شاسی‌بلند سه‎ردیفه لوکس: آئودی Q۷، ۲۰۱۹
آئودی Q۷، ۲۰۱۹ به عنوان بهترین شاسی بلند سه ردیفه لوکس خانوادگی برگزیده شده که لوکس بودن این خودرو به وضوح قابل مشاهده است. این شاسی بلند از اتاقی زیبا و شیک که دارای نشانه‌های طراحی واضح و مدرن نیز می‌باشد، برخوردار است. در کنار ویژگی‌هایی مانند کارایی و ظاهر لوکس در آئودی Q۷، مجهز بودن آن به امکانات تکنولوژی بی‌شمار نیز بسیار کارآمد خواهد بود. سیستم اطلاعاتی سرگرمی MMI کمپانی آئودی شامل امکاناتی مانند وای فای و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌شود.
بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۹
آئودی Q۷ همچنین به صورت پیش فرض به تجهیزاتی نظیر صندوق عقب خودکار، سیستم کنترل آب و هوا سه منطقه‌ای، سیستم گرمایشی در صندلی‌های عقب، و سایبان در صندلی‌های ردیف عقب که از تابش نور آفتاب بر روی کودکان خوابیده جلوگیری می‌کند، مجهز شده است. این خودرو علاوه بر دریافت امتیاز Good در زمینه‌ی اتصالات LATCH صندلی کودک خود از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS)، در آزمایشات تصادف نیز موفق به کسب امتیازات خوبی شده است. از امکانات ایمنی موجود در این خودرو می‌توان به سیستم ترمز خودکار در جلو و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر اشاره کرد.

بهترین شاسی‌بلند دو‌ردیفه لوکس: مرسدس بنز GLE ۲۰۱۹
از آنجاییکه شما به دنبال یک شاسی بلند خانوادگی ایمن و کاربردی هستید بایستی این نکته را خاطر نشان کنیم که تمامی ویژگی‌هایی که باعث شده تا مرسدس بنز GLE ۲۰۱۹ به بهترین شاسی بلند دو ردیفه لوکس خانوادگی تبدیل شود را می‌توان در مدل AMG GLE ۶۳ S که همچنین دارای خروجی قدرت ۵۷۷ اسب بخاری می‌باشد نیز پیدا کرد. اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که علاوه بر یک موتور ۵۷۷ اسب بخاری چه چیزی باعث برتری GLE شده است؟ پاسخ این سوال یکی از بزرگ‌ترین فضا‌های سرنشینان و حمل بار در این کلاس خودرو و همچنین امتیازات بسیار خوب در زمینه‌های ایمنی و قابلیت اطمینان می‌باشد.
بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۹
با خرید این خودرو همچنین از امکانات فراوانی نیز بهره‌مند خواهید شد. سیستم گرمایشی در صندلی‌های عقب، سیستم کنترل آب و هوا سه منطقه‌ای، صندوق عقب اتوماتیک، سیستم ویدیویی در پشت صندلی، وای فای، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو از جمله امکاناتی هستند که به صورت آپشن در اختیار شما قرار خواهند گرفت. همچنین در رابطه با آپشن‌های ایمنی در این شاسی بلند می‌توان به کنترل‌های راننده‌ی نوجوان از طریق سیستم Mbrace، ترمز اضطراری جلویی، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و یک دوربین دید پیرامون ۳۶۰ درجه اشاره کرد.
این خودرو از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) در رابطه با اتصالات LATCH نیز موفق به کسب امتیاز Good شده که به این معناست که پیش از رها ساختن خروجی موتور ۵۷۷ اسب بخاری می‌توانید در امنیت کامل کودکان را در جای خود محکم کنید.

بهترین شاسی‌بلند کامپکت لوکس: آکورا ۲۰۱۹ RDX
آکورا RDX ۲۰۱۹ که عنوان بهترین شاسی بلند کامپکت لوکس خانوادگی را به خود اختصاص داده یکی از معدود شاسی بلند‌های کامپکتی است که رانندگی با آن سرگرم کننده می‌باشد. قدرت و هندلینگ این خودرو پشت سر گذاشتن تراکم‌های ترافیکی و جاده‌های فرعی را به امری آسان تبدیل می‌کند. در داخل، آکورا RDX از فضای نشیمن جادار و همچنین آپشن سیستم صوتی استریو فوق العاده‌ی ELS Studio ۳D Premium بهره می‌برد.
بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۹
علاوه بر توانایی این سیستم صوتی در حذف هر گونه سر و صدای حاصل از مشاجره در صندلی‌های عقب، آکورا RDX امتیازات بسیار خوبی را در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان بدست آورده و از امکاناتی مانند درگاه‌های یو اس بی در ردیف دوم صندلی‌ها، سیستم گرمایشی در صندلی‌های عقب، وای فای، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، کنترل‌های نوجوان از طریق سیستم AcuraLink، و یک سیستم دوربین دید پیرامون ۳۶۰ درجه نیز برخوردار می‌باشد.
از تجهیزات ایمنی موجود در این شاسی بلند می‌توان به سیستم ترمز اتوماتیک جلویی و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر اشاره کرد. آکورا RDX همچنین از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگر‌اه‌ها (IIHS) موفق به دریافت امتیاز Good در زمینه‌ی اتصالات LATCH صندلی کودک شده است.

بهترین خودرو سایز متوسط: هوندا آکورد ۲۰۱۹
اگرچه خریداران خودرو و نه فقط خانواده‌ها بیشتر به رانندگی یک شاسی بلند یا کراس اور تمایل دارند، اما فراموش نکنید که یک خودرو سدان هم می‌تواند به همان نسبت از پس وظایف یک خانواده برآید. برنده‌ی عنوان بهترین خودرو سایز متوسط خانوادگی یعنی هوندا آکورد علاوه بر اینکه همواره راحت‌تر از یک شاسی بلند غول پیکر پارک خواهد شد، با برخورداری از دو ردیف فضای سرنشین جادار، و یک صندوق عقب بزرگ در رفع نیاز‌های شما به خوبی عمل می‌کند.
بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۹
این خودرو همچنین با ارائه‌ی از اتاقی خوش آیند و با کیفیت و همچنین پرفورمنسی دلپذیر موفق به جلب نظر منتقدین نیز شده است. در حالیکه هوندا آکورد به عنوان یک خودرو خانوادگی گزینه‌ای فوق العاده به شمار می‌رود، اما با این حال شباهتی به یک خودرو خانوادگی ندارد. چرا که این خودرو به همان نسبت که در رساندن مشتریان به یک جلسه عملکرد مناسبی دارد به همان نسبت نیز در رساندن کودکان به کلاس رقص راحت عمل می‌کند. از تجهیزات ایمنی به کار رفته در هوندا آکورد می‌توان به ترمز اتوماتیک در جلو و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر اشاره کرد. این خودرو همچنین از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) در زمینه‌ی اتصالات LATCH موفق به کسب امتیاز Good شده است که به این معناست که نصب صحیح صندلی‌های کودک در این خودرو به راحتی صورت خواهد گرفت.
در حایکه این اتومبیل فاقد آپشن سیستم ویدیویی در پشت صندلی می‌باشد، اما با این حال آپشن وای فای درون خودرو برای پخش مطالب سرگرم کننده بر روی دستگاه‌های شما در نظر گرفته شده است.

بهترین خودرو سایز بزرگ: تویوتا آوالون ۲۰۱۹
هر خانواده‌ای در طول زندگی با برخی مسائل و مشکلات مواجه خواهد شد. یک خودرو خوب شاید قادر به حل این مشکلات نباشد، اما سواری فوق العاده راحت تویوتا آوالون ۲۰۱۹ می‌تواند حداقل از شدت دست انداز‌های واقعی در جاده بکاهد. سدان سایز بزرگ کمپانی تویوتا دارای صندلی‌هایی جادار در ردیف دوم بوده که فضایی کافی برای حمل کودکان یا همکاران را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این تویوتا آوالون موفق به کسب امتیاز بسیار خوبی در زمینه‌ی قابلیت اطمینان شده و بنابراین هر زمان که آمادگی داشته باشید تویوتا آوالون آماده‌ی حرکت خواهد بود.
بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۹
امتیازات مناسب در آزمایشات تصادف در کنار آپشن‌هایی همچون ترمز اتوماتیک در جلو، کنترل‌های راننده‌ی نوجوان، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم دوربین دید پیرامون ۳۶۰ درجه، و کسب امتیاز Good در رابطه با اتصالات LATCH صندلی کودک از طرف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) تویوتا آوالون را به گزینه‌ای ایمن تبدیل کرده‌اند. با این حال، این امکاناتی مانند قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، سیستم گرمایشی در صندلی‌های عقب، درگاه‌های یو اس بی در پشت صندلی، و وای فای هستند که در کنار سواری نرم و آرامش بخش داشتن تویوتا آوالون را لذت بخش کرده‌اند.

بهترین خودرو سایز متوسط لوکس: BMW سری ۵، ۲۰۱۹
مراقبت از خانواده نکته‌ای بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود، اما زمانیکه صحبت از خودرویی که هر روز با آن رانندگی می‌کنید به میان می‌آید مراقب از خود نیز در اولویت قرار می‌گیرد. در همین مرحله است که BMW سری ۵، ۲۰۱۹ وارد عمل می‌شود. سری ۵ قادر است تا تمامی سرنشینان را به مدرسه و یا مهد کودک برساند و پس از آن به سرعت به سمت محل کار شما حرکت کند. اگرچه BMW سری ۵ بیشتر بر روی راننده متمرکز است، اما این موضوع به این معنا نیست که سرنشینان در این خودرو به دست فراموشی سپرده شده باشند.
بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۹
تجهیزاتی نظیر صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی، آپشن وای فای، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، صندوق عقب اتوماتیک، و آپشن سیستم ویدیو پشت صندلی، تمامی سرنشینان را راحت و سرگرم نگه خواهند داشت. همچنین وجود امکاناتی مانند ترمز اتوماتیک در جلو، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و یک سیستم دوربین دید پیرامون ۳۶۰ درجه، در کنار امتیازات فوق العاده در آزمایشات تصادف این سدان سایز متوسط را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌هایی که نگران مسائل ایمنی هستند تبدیل می‌کند.
با این حال بهتر است در رابطه با یک موضوع آگاه باشید: سری ۵ از پرفورمنسی برخوردار است که می‌تواند برای رانندگان نوجوان وسوسه انگیز باشد؛ بنابراین قبل از دادن سوییچ خودرو به آن‌ها کمی تامل کنید.


کد مطلب: 68410

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/68410/بهترین-خودرو-های-خانوادگی-لوکس-سال-۲۰۱۹

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com