۰
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴

زمان افزایش سرمایه و مجمع شرکت معدنی و 4 شرکت

زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شرکت معدنی و چهار شرکت دیگر به همراه لغو مجمع شرکت حاضر در بازار پایه فرابورس اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، در حالی 11 روز تا اوج برگزاری مجامع ناشران بورسی و فرابورسی باقی مانده که شرکت های گل کهر، بیمه سرمد، لوازم خانگی پارس و توسعه مولد نیروگاهی جهرم با اتمام دوره مالی منتهی به اسفند سال گذشته، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین دو شرکت بیمه سرمد و مبین وان کیش برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می روند.
در این میان، مجمع سالانه شرکت تابان نیرو سپاهان که قرار بود 25 خرداد برگزار شود، لغو و تصمیم گیری درخصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

بنابراین گزارش،بیمه سرمد که زیرمجموعه های دو بانک صادرات و شهر بشمار می رود،مجوز افزایش سرمایه 40 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا با هدف اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 150 به 210 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "وسرمد" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود.

این شرکت بیمه می تواند در مجمع فوق العاده با انجام افزایش سرمایه از 210 به 250 میلیارد تومان(معادل 27 درصد) از محل سود انباشته موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدت دو سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز از سازمان و بیمه مرکزی در این خصوص اقدام شود.

شرکت مبین وان کیش نیز توانست موافقت سازمان بورس را برای افزایش سرمایه 100 درصدی کسب کرد تا سرمایه فعلی را از 10 به 20 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "اوان" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور جلوگیری از خروج نقدینگی و افزایش توان مالی اعمال می شود.

گل گهر: ساعت 10 روز یکشنبه 9 تیر در مرکز همایش های وزارت کشور

بیمه سرمد( دو مجمع سالانه و فوق العاده): ساعت 10 و 12 روز پنج شنبه 30 خرداد در سازمان مدیریت صنعتی

توسعه مولد نیروگاهی جهرم: ساعت 10 روز چهارشنبه 29 خرداد در محل قانونی شرکت

لوازم خانگی پارس: ساعت 9 روز پنج شنبه 30 خرداد در دفتر مرکزي شرکت

مبین وان کیش(مجمع فوق العاده): ساعت 11 روز چهارشنبه 29 خرداد در مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم،روبروی پارک اندیشه
https://akhbarbank.com/vdcbzfb0.rhbwwpiuur.html
تازه ترین اخبار