۰
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲

کاهش قیمت انواع پراید در بازار

قیمت انواع پراید در بازار با کاهشی در حدود ۸۰۰ تا یک میلیون و دویست هزار تومان روبرو شد.
 به گزارش خبرآنلاین، هر چند غالبا با فرارسیدن تعطیلات عید فطر و پایان ماه مبارک رمضان بازارها با رونقی محسوس و افزایش مقطعی قیمت در سال‌های گذشته روبرو می شدند، بازار خودرو با کاهش قیمت روبرو شد.

 بر اساس این گزارش قیمت پراید ۱۱۱ از ۵۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در هفتمین روز خرداد ماه به ۵۴ میلیون تومان رسیده است.
 امروز همچنین فعالان بازار بهای پراید ۱۱۱ با تنوع رنگ را ۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کردند، این در حالی است که اواسط هفته گذشته قیمت این مدل خودرو ۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

 قیمت سایپا ۱۳۱ نیز از ۴۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.  سایپا ۱۳۲ نیز در حالی ۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که در اواسط هفته گذشته ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

 سایپا ۱۳۲ با تنوع رنگ نیز از ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت سایپا ۱۵۱ نیز با افتی ۷۰۰ هزار تومان، امروز ۴۷ میلیون تومان اعلام شد.  بسیاری از فعالان بازار ریزش قیمت ها در آستانه تابستان را ناشی از رشد شدید قیمت در ماه های اخیر می دانند و می گویند این قیمت ها همچنان امکان ریزش را دارا هستند.

 هر چند قیمت پراید در ۵ روز گذشته کاهش داشته اما هنوز فاصله قیمت بازار با قیمت تحویل کارخانه متفاوت است.

بر این اساس قیمت انواع پراید در بازار با کارخانه فاصله ای حداقل ۶ میلیون و ۷۷۸۷ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دارد.  موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران معتقد است مهمترین دلیل عدم ریزش قیمت ها به وضعیت بازار باز می گردد که در آن کسانی که با قیمت های بالا خودرو خریده اند، حاضر به فروش به قمیت واقعی نیستند.

 
https://akhbarbank.com/vdcjh8em.uqeoizsffu.html
تازه ترین اخبار