ارسال پیامک قبل از برگشت چک در بانک صادرات

31 ارديبهشت 1398 ساعت 9:00

بانک صادرات ایران برای نخستین بار در نظام بانکی کشور سامانه‌ای را طراحی کرده که مشتریان این بانک پیش از صدور گواهینامه عدم‌پرداخت وجه چک خود از آن اطلاع می‌یابند.


به گزارش اخباربانک، ارسال پیامک برای مشتریان قبل از صدور گواهینامه عدم‌پرداخت وجه چک به علت کسری موجودی ‌چک‌های متعلق به بانک صادرات که به حساب شخص واگذار می‌شوند مشمول این طرح می‌شود. براساس این سامانه چنانچه حساب مشتری مانده کافی برای تامین وجه چک را نداشته باشد، پیامکی به مشتری مبنی‌بر عدم‌کفایت موجودی ارسال و فرصتی برای تکمیل موجودی فراهم می‌شود.
 
 ساعت ارائه این خدمت از زمان شروع به کار شعبه تا ساعت ١١ صبح در نظرگرفته شده است. بنا بر این گزارش، این خدمت برای مشتریان ویژه بانک (دارای میانگین مانده سپرده قرض‌الحسنه جاری ٥٠ میلیون ریال به بالا در ماه) فعال است. برای بهره‌مندی از این سامانه درج شماره تلفن همراه مشتریان در سیستم سپهر الزامی است.
 
 بنابراین گزارش، فراهم کردن فرصت تامین وجه برای دارندگان حساب قرض‌الحسنه جاری که به‌دلیل فراموشی یا سفر نسبت به تامین وجه چک اقدام نکرده‌اند، جلوگیری از مشکلات مرتبط با صدور گواهینامه عدم‌پرداخت وجه چک و رفع اثر برای مشتریان و جلب رضایت آنان با ایجاد خدمتی متمایز از سایر بانک‌ها از اهداف اصلی این خدمت اعلام شده است.


کد مطلب: 68056

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/68056/ارسال-پیامک-قبل-برگشت-چک-بانک-صادرات

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com