زمان حضور سومین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۲۰ درصدی

31 ارديبهشت 1398 ساعت 8:53

زمان عرضه اولیه سومین شرکت جدید سال مشخص و مقرر شد ۲۰ درصد از سهام تولید ژلاتین کپسول یکشنبه هفته آینده در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شود.


به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، در حالی پس از عرضه اولیه 10 درصدی سهام سرمایه گذاری صدر تامین به عنوان اولین واگذاری سال جاری، امروز سهام کشت و صنعت شریف آباد هم عرضه اولیه می شود که زمان و شرایط عرضه تولید ژلاتین کپسول نیز به عنوان سومین شرکت جدید بازار مشخص شد.

به این ترتیب، مقرر شده یکشنبه هفته آینده 20 درصد از سهام "دکپسول"  شامل 40 میلیون سهم در محدوده قیمتی 560 تا 570 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شود.

در این عرضه سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 200 سهم تعیین شده و سهامدار عمده از طریق کارگزاری صبا تامین اقدام به واگذاری خواهد کرد.متعهدین خرید نیز سرمایه گذاری هامون شمال و کارگزاری صبا تامین و سقف تعهد خرید مجموعا 50 درصد سهام قابل عرضه است.

طبق بررسی‌های بورس پرس، شرکت تولید ژلاتین کپسول در سال ۷۵ با سرمایه ۵۰ میلیون تومان به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و در ۲۰ مرداد همان سال در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. در تاریخ ۳۰ تیر سال ۸۱ مرکز اصلی شرکت به شهریار انتقال یافته و مجدداً در دفتر ثبت شرکت‌های این شهرستان به ثبت رسیده است. در حال حاضر شرکت تولید ژلاتین کپسول جزو واحدهای تجاری فرعی داروسازی فارابی است که خود زیرمجموعه هلدینگ دارویی تامین است.

موضوع فعالیت شرکت عبارت است از تولید و توزیع انواع پوکه های کپسول دارویی، واردات و صادرات مواد اولیه دارویی و لوازم و تجهیزات پزشکی و کلیه امور بازرگانی در داخل و خارج و براساس مقررات و روابط تجاری بین الملل و هر نوع فعالیتی که با موضوع شرکت مرتبط باشد.


کد مطلب: 68050

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/68050/زمان-حضور-سومین-شرکت-جدید-سال-عرضه-اولیه-۲۰-درصدی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com