قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «امید آینده»

30 ارديبهشت 1398 ساعت 15:27

قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «اُمید آینده»، در روز یکشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه سال 1398، با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و جمعی از رؤسای شعب بانک آینده، انجام شد.


به گزارش اخباربانک، در این جشنواره، که از پانزدهم اسفندماه سال 1397 آغاز و تا پایان سی و یکم فروردین ماه سال 1398، ادامه داشت، تعداد 1303نفر، واجد شرایط برای حضور در قرعه کشی، شناخته شدند.

جوایز این دوره از جشنواره قرض الحسنه پس انداز «امید آینده»، شامل: یک دستگاه تبلت، 10 جایزه پنج میلیون ریالی و 100 جایزه یک میلیون ریالی بود.

پس از انجام قرعه کشی، خانم هلیا عنایت خانی، برنده یک دستگاه تبلت؛ جایزه ویژه این دوره شدند.

همچنین؛ 10 برنده جایزه پنج میلیون ریالی نیز؛ خانمها: نعیمه کاتب خیابانی، اسماء اخوان گلابی، فاطمه جدلی، پریا حیدری، ریحانه افشاری، بیبی معصومه موسوی، ترانه احمدپور کیوانی و غزل قرشی و آقایان: علی مرادی و نیما نوذری بودند.

جشنواره «امید آینده»، در امتداد کارزار «نهال آینده» بر بستر محصول دانش آموزی قرض الحسنه پس انداز، دراسفندماه سال گذشته با توزیع «سبزه آینده» در بین دانشآموزان، آغاز شد تا ضمن تهیه عکسی از این سبزهها، درکنار سفره هفت سین خود، در جشنواره نیز، شرکت و افتتاح حساب کنند.

شایان ذکر است؛ بانک آینده، در راستای آشنایی با مقوله بانک و ایجاد توجه بیشتر در کودکان و نوجوانان به امر قرض الحسنه پس انداز و دوراندیشی برای داشتن «آیندهای روشن»، برای دانش آموزانی که اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه پس اندازدانش آموزی کردند؛ هدیه 300 هزار ریالی، در نظر گرفته است.

مشتریان می توانند برای اطلاع از اسامی سایر برندگان،به تارگاه بانک آینده، به نشانی: www.ba24.ir مراجعه کنند..


کد مطلب: 68047

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/68047/قرعه-کشی-جشنواره-قرض-الحسنه-انداز-امید-آینده

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com