۰
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۳

باز هم برخی امکانات «دنا پلاس» حذف شد

بر اساس برخی اطلاعات رسیده، گویا به دلیل تحریم و مشکلات شدید در خودروسازی و قطعه سازی کشور، ایران خودرو مجبور شده تا بار دیگر برخی امکانات دنا پلاس را حذف کند.
امروز تصاویری از برگه تکمیل وجه دنا پلاس در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد، از این پس دنا پلاس بدون سانروف به دست مشتریان می رسد.
باز هم برخی امکانات دنا پلاس حذف شد
پیش از این تحویل برخی دنا پلاس ها با رینگ فولادی و قالپاق به مشتریان باعث شده بود تا حواشی برای این خودرو و شرکت سازنده در فضای مجازی ایجاد شود.
باز هم برخی امکانات دنا پلاس حذف شد
همچنین در اولین اقدام حذف آپشن از دنا پلاس، شاهد بودیم که دو کیسه هوای جانبی این خودرو دیگر بر روی صندلی های جلو نصب نشد و این سدان ملی مانند اکثر خودروها تنها با دو کیسه هوا در اختیار مشتریان قرار گرفت.
باز هم برخی امکانات دنا پلاس حذف شد
بر اساس پیگیری های انجام شده، تامین کننده قطعه سانروف برای دنا پلاس با مشکلات شدیدی مواجه شده در شرایط تحریم و وضعیت اقتصادی فعلی، نمی تواند برخی قطعات ریز این مجموعه را وارد کند و در خط تولید خود، آن ها تولید و سرِهم نماید.
باز هم برخی امکانات دنا پلاس حذف شد
برای همین، امکان رسیدن به موقع سانروف به خط تولید دنا پلاس به مراتب سختتر از گذشته شده و حال ایران خودرو تصمیم گرفته است که دنا پلاس را بدون سانروف و فریم سقف مشابه به دنا در اختیار مشتریان بگذارد.
قطعا در صورتی که تحریم برای قطعه سازان کم رنگتر نشود، باید در ماه های آتی منتظر حذف کروز کنترل، صندلی های برقی و… از دنا پلاس باشیم. در حال حاضر دنا معمولی چند وقتی است که بدون کروز کنترل در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
باز هم برخی امکانات دنا پلاس حذف شد
در زمان رونمایی و معرفی دنا پلاس، شاهد بودیم که این خودرو با داشتن برخی امکانات متمایز در دنا معمولی می شد و توانست مشتریان زیادی را سمت خود بکشاند.
چراغ روشنایی روز، آنتن کوسه ای، دوربین عقب، ساید بادی جدید، مانیتور ارتقا یافته، کیسه های هوای جانبی جلو، سانروف و گرافیک جدید چراغ ها از جمله وجه های تمایز میان دنا و دنا پلاس بود.
باز هم برخی امکانات دنا پلاس حذف شد
اما حال می بینیم که تفاوت دنا و دنا پلاس هر روز کمتر و کمتر می شود و احتمال دارد که روزی، تنها به خاطر ساید بادی و گرافیک چراغ ها با هم متفاوت باشند.
https://akhbarbank.com/vdcg7y93.ak9uu4prra.html
تازه ترین اخبار