بانک جدا کننده باجه پولدارها و بی پولها مشخص شد/عکس

24 ارديبهشت 1398 ساعت 9:39

با رمزگشایی دقیق و مستند پایگاه خبری اخبار بانک، بانک جدا کننده باجه پولدارها و بی پولها مشخص شد.


به گزارش خبرنگار اخباربانک، به تازگی تصویری عجیب از باجه‌ای در یکی از بانک‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده است که مخصوص مشتریان ویژه این بانک با معدل حساب بالای ۳۰۰ میلیون تومان است، این باجه با عنوان VIP از سایر باجه‌ها متمایز شده است!

در ادامه تصویر منتشرشده از این باجه را که تنها به صاحبان حساب‌های بالای ۳۰۰ میلیون تومان خدمات ارائه می‌دهد را می ببنید.
 
انتشار این تصویر که نشانگر تبعیض علنی این بانک می باشد، در فضای مجازی واکنش های انتقادی کاربران را به دنبال داشته و به تعبیر برخی کرامت انسانی را زیر پا گذاشته است.
 
در حالی این عکس در فضای مجازی منتشر شده که هیچگونه نامی از این بانک وجود ندارد.
 
حال پایگاه خبری اخباربانک با توجه به حساسیت های زیادی که به وجود آمده با کنجکاوی به دنبال یافتن نام این بانک بوده و موشکافانه با دلایل مستند و دقیق به نتایج جالب توجهی رسیده است!
 
اگر دقیق تر به تصویر منتشر شده نگاه کنیم در پشت باجه، برگه های فیش نقدی و بر روی دستگاه نوبت دهی نام یک بانک را مشاهده می کنیم!
 
تصویر بزرگ شده از این فیش نقدی و فیش های اصلی و نام بانک که البته به صورت ناقص بر روی دستگاه نوبت دهی درج شده را می بینید.
 


 
همانطور که مشاهده می کنید کاملا گویاست که یکی از شعبات بانک ملت اقدام به درج چنین برگه ای بر روی یکی از باجه های خود کرده و به اصطلاح امروزی ها پولدارها و لاکچری ها را از بی پولها جدا کرده است!
 
همچنین ذکر این نکته نیز ضروری است که ارائه خدمات بهتر و سریعتر به برخی از مشتریان خاص در همه بانک‌ها و موسسات اعتباری امری رایج بوده اما درج اطلاعیه با نشان دادن رقم برای ارائه خدمات بیشتر به پولدارها بی سابقه بوده است!

ضمن اینکه اطلاعیه ای با این این رفتار دور از اخلاق و کرامت انسانی است.
 
انتظار می رود مدیران بانک ملت ضمن برخورد با مسئولان این شعبه از عموم سپرده گذاران بانکی با هر مبلغی عذرخواهی و از آنان دلجویی کند.
 
پایگاه خبری اخبار بانک آماده درج نقطه نظرات مسئولان بانک ملت می باشد.


کد مطلب: 67931

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/67931/بانک-جدا-کننده-باجه-پولدارها-بی-پولها-مشخص-عکس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com