۰
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹

خروج موقت ۵ نماد

در پایان معاملات امروز نماد ۵ شرکت برای مجمع سالانه متوقف می شود و دو سهم دارای صف خرید هم مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و مهلت آخر سهم حق تقدم شرکت مثبت است .
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های داروسازی زاگرس فارمد پارس، سیمان ارومیه، خدمات انفورماتیک، پگاه آذربایجان غربی و صنایع لاستیکی سهند برای مجمع سالانه متوقف می شوند.

بر این اساس، "ددام، ساروم، رانفور، غشاذر و پسهند" سه شنبه هفته جاری برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند گذشته به این مجمع می روند.

همچنین مهلت پذیره نویسی سهام حق تقدم سیمان غرب که در معاملات روز گذشته با رشد 3.9 درصدی قیمت روبرو بوده نیز به اتمام می رسد. "سغرب" با اخذ مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی در مجمع فوق العاده 7 بهمن ، اقدام به تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده است.

در این میان، گروه صنعتی ملی و سالمین مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و سهام آنها بدون دامنه نوسان داد و ستد می شود.

"وملی و غسالم " طی روزهای گذشته با صف خرید و عدم رشد قیمت سهام به دلیل فاصله با حجم مبنای بیش از 98 و 120 هزار سهمی بودند.
 
https://akhbarbank.com/vdcaeani.49n0015kk4.html
تازه ترین اخبار