۰
۴
با وجود گذشت ۱۰ روز کاری هنوز پول بازخرید سهام به حساب تعدادی از سهامداران بانک قوامین واریز نشده است.
پول بازخرید سهام به حساب برخی از سهامداران قوامین واریز نشد
به گزارش خبرنگار اخباربانک، ۲۶ فروردین ماه بود که خبری با عنوان بانک قوامین ۱۰ روزه مبلغ بازخرید سهام را پرداخت می کند منتشر شد.اینجا

حال با وجود گذشت بیش از ۱۳ روز کاری هنوز به حساب تعداد زیادی از سهامداران پولی واریز نشده است.

تعدادی از سهامداران بانک قوامین با اعلام این مطلب گفته اند امور سهام جواب مشخصی بابت تاریخ واریز مبلغ اعلام نمی‌کند.

البته این عدم واریزی برای همه سهامداران نبوده و اکثر سهامدارانی که از پرسنل نیروی انتظامی هستند مبلغ بازخرید به حساب آنها واریز شده است.

هنوز علت مشخصی از سوی بانک قوامین به جهت عدم واریز مبالغ بازخرید سهام در موعد مشخص اعلام نشده است.

به نظر می رسد از آنجا که سهام پرسنل نیروی انتظامی توسط کارگزاری وابسته به این نهاد انجام شده به همین دلیل در زمان فروش نیز مشکل خاصی ایجاد نشده باشد.

تلاش می‌کنیم تا روزهای آینده با برقراری ارتباط با روابط عمومی بانک قوامین علت عدم واریز مبالغ بازخرید سهام را جویا شویم.

 
https://akhbarbank.com/vdcevp8p.jh8fvi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
امین مالک
United States
باسلام.
علت عدم واریز وجه بدلیل تغییر در ناظر بورسی برای یکسری از افراد (در یک بازه زمانی) بوجود امده و تا چند روز اینده واریز خواهد شد.
سهامدار بانک قوامین
Canada
روابط عمومی بانک قوامین پیرو انعکاس موضوع عدم واریز سود تعدادی از سهامداران این بانک که از طریق سامانه غیر حضوری اقدام به ثبت فروش سهام خود نموده اند به نقل از معاونت مالی بانک توضیح داد :

تعدادی از سهامداران این بانک که از طریق سامانه غیر حضوری اقدام به ثبت فروش سهام خود نموده اند و به دلیل مسائل فنی ( عدم تغییر کارگزار ناظر به صورت گروهی ) پس از ۱۰روز کاری وجه آن را دریافت ننموده اند ، با مساعدت سازمان بورس معاملات آنها در تاریخ ۱۱اردیبهشت ۱۳۹۸ ثبت گردید و لذا با مساعدت مجدد سازمان بورس وجه آن در روز گذشته به حساب سهام داران محترم واريز شد.
معاونت مالی بانک قوامین هم چنین تصریح کرد : چنانچه برخی از سهام داران که پس از گذشت ۱۰روز کاری سازمان بورس وجه بازخرید به حساب آنها واریز نشده است هم چنین می توانند به کارگزاری های فرابورس مراجعه ودرخواست فروش حضوری سهام خود را ثبت نمایند.
روابط عمومی بانک قوامین اعلام کرد با مشخص شدن علت نقص به وجود آمده و مساعدت های سازمان بورس وجوه مربوطه به حساب تعداد سهامداران فوق واریز می گردد و لذا کارشناسان این بانک در اداره ی سهام آماده ی پاسخگویی به سوالات احتمالی سهامداران گرامی و ذینفعان محترم بانک قوامین می باشند.
محمو
Iran, Islamic Republic of
به مراکز فرابورس میریم میگن از طریق سایت باید بفروش برسونید.در کل نمیشه اونجا فروخت ۲۰روزه ازطریق سایت فروختم ولی پولی واریز نشده تکلیف ما چیه ؟بعد چند سال سودشو ندادید هیچ اینجور اسیری واسه اصل پول باید بکشیم بخدا این انصاف نیست.جواب قانع کننده بدید زمان فروش هیچ مشکلی نداشتیم و نداشتید الان مشکل هستش .عجب!!!!
Iran, Islamic Republic of
من سهام رو چند سال پیش۱۶۵۰ هزار تومان پول دادم ۱۷ روز پیش به قیمت ۱ میلیون فروختم هنوز پولی واریز نشده اگر نمیتونید هی بهونه میارید این داستان پیش اومده جمش کنید بره با اعصاب مردم بازی نکنید.
تازه ترین اخبار