برگزاری همایش روسای شعب بانک ایران زمین

5 ارديبهشت 1398 ساعت 18:25

اولین گردهمایی سراسری کلیه روسای شعب و کارکنان ستادی مدیریت شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با هدف بررسی عملکرد سال گذشته برگزار شد.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، شهرود مدیراستان ضمن خوش آمدگویی به مدعویین بیان کرد: ماکس وبریک جامعه شناس موقعی که مشاعل را ارزیابی و رتبه بندی کرد به این نقطه رسید که بانکداری و بانکداران عالی ترین جایگاه حیثیت اجتماعی و اعتباری دارند و همیشه افتخار ما این است که به مردم خدمت می کنیم.
 
شهرود از روسای شعب خواست عملکرد کارکنان را مورد پایش قرار دهند و با توجه به رویکرد جوانگرایی مدیران ارشد بانک به کارکنان جوان مسئولیت داده و آنها را برای پست های بالاتر آماده کنند.
 
در ادامه جلسه شهام فر معاون اجرائی استان به ارائه گزارش و بررسی عملکرد مدیریت در سال 97 پرداخته و اظهار داشت: این مدیریت در سال 97 با کوشش و تلاش کارکنان حدود 75 % به اهداف تعیین شده رسیده و حدود 31 % رشد نسبت به سال 96 داشته است.
 
وی در ادامه به مواردی از قبیل مانده منابع و میزان جذب، وصول مطالبات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی پرداخته و نقاط ضعف و قوت هر یک از شعب را تشریح کرد.
 
یزدانی معاون مالی و اداری در ادامه همایش به ارائه آمار و عملکرد استان از لحاظ بانکداری دیجیتال پرداخت، سپس شعب روسای شعب منتخب در حوزه جذب منابع و وصول مطالبات مطالبی و بانکداری دیجیتال مطالبی را عنوان و راهکارهای لازم را برای دیگران بیان کردند.
 
در پایان همایش مدیران ستادی این مدیریت به سوالات مطرح شده از سوی روسای شعب پاسخ های لازم را ارائه کردند.


کد مطلب: 67576

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/67576/برگزاری-همایش-روسای-شعب-بانک-ایران-زمین

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com