۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵
در دانشگاه خاتم و با حضور شرکت شناسا؛

برگزاری رویداد ارائه به سرمایه‌گذار توسط شتابدهنده تریگ‌آپ

رویداد ارائه به سرمایه‌گذار (TrigUp Day) توسط شتابدهنده تریگ‌آپ، توسط شرکت شناسا از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، با حضور استارت‌آپ‌ها و با هدف آشنایی با آخرین دستاوردها و برنامه رشد و توسعه آینده کسب‌ و کارهای آنها، در تاریخ 27 فروردین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه خاتم برگزار شد.
برگزاری رویداد ارائه به سرمایه‌گذار توسط شتابدهنده تریگ‌آپ
به گزارش پایگاه خبری اخباربانك، این رویداد که با حضور سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌‌های حوزه‌های تبلیغات، سلامت دیجیتال، کودکان، توانبخشی، گردشگری، سبک زندگی و مدیران حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد، با شعار «پرواز با قهرمانان» با ارائه ٧ تیم برگزیده از میان ٢٩٢ تیم در شتاب‌دهنده‌ تریگ‌آپ ادامه پیدا کرد.

در این رویداد، حامد ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا – از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد- در مورد اولویت‌های سال 1398 این شرکت گفت: ما بر روی حوزه‌های نوآوری و خلق ارزش تمرکز کرده وموضوع‌های سلامت، سبک زندگی، محتوای کودکان و مدیریت منابع طبیعی از اولویت‌های شناسا است. 

وی با اشاره به تغییرات ساختاری در این مجموعه افزود: مجموعه شناسا شتاب‌دهنده‌ تریگ‌آپ را به بخشی از شرکت خود افزودهتا با هم‌افزایی بیشتر و تکمیل زنجیره ارزش؛ گام‌هایی در راستای تبدیل ایده به کسب و کار برداشته باشد.

مدیرعامل شناسا در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی تریگ‌آپ تصریح کرد: امیدواریم در خصوص تأمین مالی برای استارتاپ‌ها ازپلتفرم‌های جمع‌سپاری مالی بهره‌برداری بهتری کرده و برای رشد سریعمان صندوق‌ها و سرمایه‌گذاران بیشتری را در کنارمان داشته باشیم. 

ساجدی همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته فراز و فرودهایی داشتیم که نگرانی جدی را در بخش اقتصاد به وجود آورد، ادامه داد: با وجود چالش‌های فراوانی که وجود دارد، بخش زاینده در سرمایه انسانی می‌تواند فرصت‌های خوبی را بیافریند و افراد نوآور به ارائه راه‌حل بپردازند.

او در ادامه تأکید کرد: «مجموعه شناسا تمرکز خود را در حوزه نوآوری و خلق ارزش قرار داده و موضوعاتی مانند سلامت، سبک زندگی و مدیریت منابع طبیعی مورد توجه ما است. در سال 1397 با توان مضاعف شتابدهنده تریگ آپ توانستیم گام‌هایی از ایده تا مراحل بلوغ را پیش ببریم. مجموعه شناسا سعی می‌کند در طرح پاد پاسارگاد نیز فعالیت و حضور جدی داشته باشد.


ساجدی افزود: برای ورود به تأمین مالی برای استارت‌آپ‌ها امیدواریم بتوانیم از پلتفرم‌های جمع‌سپاری مالی بهره‌برداری بهتری کنیم و صندوق‌های بیشتری با افرادی که به این حوزه علاقمند هستند داشته باشیم تا رشدمان سریع‌تر شود.

در ادامه این رویداد نیز سید حمیدرضا علوی، مدیر شتاب‌دهنده‌ تریگ‌آپ با اشاره به برخی برنامه‌های سال گذشته گفت: سال ٩٧ سال سختی بود؛ اما اتفاق‌های بزرگی برای ما رقم خورد. موفق شدیم برای برخی از تیم‌هایمان جذب سرمایه ارزی داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه تریگ‌آپ اهداف بزرگی دارد، ادامه داد: به دنبال این هستیم که تیم‌ها نگاهی هم به بازارهای بین‌المللی داشته و به فکر صادرات محصولات خود باشند. ضمن اینکه در حال بررسی راه‌هایی هستیم تا بتوانیم مسائل نقل و انتقال‌های مالی در سطح بین‌المللی را حل کنیم. تریگ توانست در سال 97 اتفاقات مهمی را در اکوسیستم استارت‌آپی رقم بزند. از جمله اینکه توانستیم جذب سرمایه ارزی را ایجاد کنیم.

در ادامه، استارت‌آپ‌های اسمارت مدیکو (اپلیکیشن مراقبت روزانه سلامت)، فن‌آسا (تولید ابزارهای هوشمند توانبخشی)، داستانپ (محصولات تعاملی حوزه سرگرمی و آموزش کودکان)، فیکس‌شو (سامانه آنلاین ارائه خدمات خودرو)، رایفای (ارائه پلتفرم تبلیغاتی بر بستر وای-فای)، کی‌کجا (خدمات گردشگری بر پایه هوش مصنوعی) و آسانیسم (پلتفرم آنلاین ارائه خدمات پرستاری) به معرفی کسب و کار و دستاوردهای خود پرداختند.




 
https://akhbarbank.com/vdcgun93.ak9ux4prra.html
تازه ترین اخبار