۰
شرکت بیمه دانا امسال در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه(فاینکس 2019) حضور فعالی خواهد داشت.
حضور فعال بیمه دانا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، این شرکت امسال نیز در این نمایشگاه که با حضور بیش از 300 شرکت فعال داخلی و خارجی در حوزه بورس، بانک و بیمه از تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

بیمه دانا در حاشیه این نمایشگاه با برپایی غرفه، ضمن پاسخگویی به پرسش‌های مختلف بازدیدکنندگان، آخرین محصولات و دستاوردهای بیمه‌ای خود را در معرض بازدید عموم قرار خواهد داد.

سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی، بیمه‌گذاران و تمامی علاقمندان به حوزه بیمه می‌توانند به منظور برخورداری از انواع پوشش‌های بیمه‌ای و راهکارهای دسترسی سریع به آنها، به غرفه بیمه دانا واقع در سالن31A شماره 19 مراجعه کنند.

در نمایشگاه فاینکس 2019 امسال علاوه بر عناصر اصلی بازار سرمایه، استارت‌آپ‌های مختلفی نیز حضور دارند که موجب افزایش تبادلات اطلاعاتی و اقتصادی خواهد شد، لذا حضور شرکت‌های بیمه از جمله بیمه دانا می‌تواند علاوه بر معرفی جدیدترین محصولات بیمه‌ای، باعث افزایش رایزنی‌ها و توسعه بازار و شبکه فروش آنها شود.

بازدیدکنندگان و علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند از روز دوم اردیبهشت ماه جاری از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdcfctdv.w6dexagiiw.html
تازه ترین اخبار