۰
بانک ملی ایران با خدمت ملی فاند (تامین مالی جمعی) امکان مشارکت خیرین در پویش ملی کمک به هموطنان سیل زده را فراهم کرده است.
 به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، با عملیاتی شدن پروژه ملی فاند، تامین مالی جمعی و مشارکت در طرح های عام المنفعه و غیرانتفاعی برای متقاضیان در بستر شبکه های اجتماعی میسر شده است و هموطنان می توانند از این طریق در پویش ملی کمک به هموطنان سیل زده به میزان دلخواه مشارکت داشته باشند.

محصول ملی فاند یکی از فین تک های مهم در زمینه تامین مالی محسوب می شود که بستر استفاده از شبکه های اجتماعی در راستای بانکداری اسلامی را فراهم می کند. این محصول نوعی جدید از روش تامین مالی است که با فراهم شدن بستر آن از سوی بانک ملی ایران، از افراد برای مشارکت در طرح های خاص و فعالیت های مختلف نیازمند تامین مالی، دعوت می شود و متقاضیان می توانند در فاز اول در طرح های غیرانتفاعی و خیرخواهانه و در فاز بعدی در طرح های انتفاعی به صورت مشارکت در سود و زیان طرح شرکت کنند.

محصول ملی فاند ضمن ارایه فرصت های کسب و کار جدید از قبیل ارایه روش های نوین تامین مالی، کمک به صنعت، ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و بهبود مسئولیت اجتماعی بانک ها در جامعه و ارایه خدمات نوین در کسب و کارهای مختلف، مفاهیم دنیای فیزیکی بانکداری مانند اعتبار، وثیقه، ضمانت، وفاداری مشتریان، اجتماعات مالی و ... را به صورتی متفاوت و جدید برای کاربران تعریف و قابل استفاده می کند.

ملی فاند بانک ملی ایران در واقع ترکیبی از عملیات بانکداری مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور استفاده از پتانسیل و اطلاعات شبکه های اجتماعی برای ایجاد بستری جدید و نوآورانه است که با هدف تعمیم مفاهیم و تعاریف مرسوم بین موسسات مالی، مشتریان و روابط مالی در فضای مجازی بازتعریف شده است.

پیش از این نیز خدمت ملی فاند برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طرح تامین آب آشامیدنی زائران اربعین حسینی (طرح 20 میلیون جرعه آب) مورد بهره برداری قرارگرفته است.

هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی سامانه ملی فاند https://mellifund.com/fa دراین همیاری ملی شرکت کرده و از برکات معنوی این اقدام انسان دوستانه بهره مند شوند
https://akhbarbank.com/vdcd9k09.yt05z6a22y.html
تازه ترین اخبار