۰
بانك آينده، ۶هزار میلیارد ریالاعتبار ویژه برای اعطای تسهیلات در مناطق سیل زده، در قالب بسته اعتباری خدمت، تخصیص داد.
 به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، بانک آینده به منظور تحقق بخشی از مسئولیت های اجتماعی خود و در راستای جبران بخشی از آلام خسارت های مادی وارده به سیل زدگان در ۶استان لرستان، گلستان، خوزستان، ایلام، فارس و کهگیلویه و بویر احمد، اعطای تسهیلات ارزان قیمت با شرایط ویژه در قالب «بسته اعتباری خدمت»، در نظر گرفته است.

این بسته اعتباری خدمت ۶هزار میلیارد ریالی، برای تأمین مالی آسیب دیدگان از سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸، بابت تعمیر و بازسازی منازل مسکونی یا محل کار و خرید وسایل و ملزومات زندگی اختصاص داده شده است.

سقف این تسهیلات برای انجام تعمیرات و بازسازی، ۵۰۰میلیون ریال و برای خرید ملزومات زندگی حداکثر ۳۰۰میلیون ریال، با نرخ سود ۱۲درصد و با ۱۲ماه دوره تنفس است و بازپرداخت آن در اقساط ۴۸ماهه و جمعاٌ 6 سال، پیش بینی شده است.

سقف این تسهیلات، برای هرکدام از استان های لرستان، گلستان و خوزستان، مبلغ ۱۵۰۰میلیارد ریال و برای سه استان دیگر نیز، هر کدام، مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال، تعیین گردیده است.

شایان ذکر است؛ پیش از این نیز، مبلغ دوازده و نیم میلیارد ریال کمک نقدی، به هم وطنان سیل زده، از سوی بانک آینده، اهدا شده و تسهیلات دریافتی توسط خسارت دیدگان از سیل به مدت ۳سال تمدید و جرایم دیرکرد آنها نیز بخشوده شده است
https://akhbarbank.com/vdccppqe.2bqmx8laa2.html
تازه ترین اخبار