۰
انواع خدمات بانکی از طریق سامانه همراه بانک‌پاسارگاد (موبایل بانک) و با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه، در تمام مدت شبانه‌روز قابل ارایه است.
ارایه انواع خدمات بانکی در همراه بانک پاسارگاد
به گزارش اخباربانك به نقل از روابط عمومی بانک ‌پاسارگاد، در همراه بانک پاسارگاد (موبایل بانک)، با در نظرگرفتن تمهیدات مختلف جهت افزایش امنیت و سرعت، انواع خدمات مربوط به کارت، سپرده و تسهیلات ارایه می‌شود.

مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها ( موجودی، شماره شبا و ...)، مشاهده صورت حساب سپرده‌ها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دوره‌ای) داخل بانکی و بین بانکی، پرداخت قبض با سپرده، مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت‌های بانک پاسارگاد)، انتقال وجه کارت به کارت (کارت های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی‌های اندروید و آی او اس)، خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا)، مسدود کردن کارت (کارت های بانک پاسارگاد)، دریافت سه گردش آخر کارت (کارت‌های بانک پاسارگاد)، امکان دریافت موجودی کارت، مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها و پرداخت قسط از جمله خدماتی است که می‌توان از همراه‌بانک پاسارگاد دریافت کرد.

همچنین این برنامه امکان جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش‌های انجام شده از طریق گوشی تلفن همراه شامل انتقال وجه (سپرده)، پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ رایتل، خرید شارژ تالیا و انتقال وجه(کارت) را فراهم کرده‌است.

امکان دریافت رمز یکبار مصرف کارت، امکان تبدیل شماره کارت به سپرده و شبا، امکان دریافت فایل اکسل گردش سپرده و ... از دیگر امکانات این برنامه است.

همراه بانک پاسارگاد برای سیستم‌های IOS و Android قابل دسترس است. به این‌ترتیب که مشتریان می‌توانند ابتدا با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه نسبت به دریافت رمز موبایل‌بانک اقدام کنند و پس از دریافت برنامه از طریق سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و وارد کردن شماره مشتری به‌عنوان نام کاربری و رمز دریافت شده از شعبه وارد موبایل بانک پاسارگاد شوند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات متنوع ارایه شده در همراه بانک پاسارگاد به سایت این بانک مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.
https://akhbarbank.com/vdcdjo09.yt05n6a22y.html
تازه ترین اخبار