۰
۱
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه

در پی رشد طلا در بازارهای جهانی و به تبع آن رشد طلای خام ۱۸ عیار، ارزش انواع سکه به جز ربع سکه روند صعودی به خود گرفته است.
به گزارش اخباربانك به نقل از ايسنا، ارزش انس جهانی نسبت به روز گذشته رشد داشته و طی معاملات روز جاری ارزش ۱۲۷۶ دلار و ۲۱ سنتی را برای خود انتخاب کرده است. این رشد طلا در بازار جهانی در حالی به ثبت رسیده که ارزش طلای خام ۱۸ عیار نیز انس را همراهی کرده و با رشد کمتر از ۳,۰۰۰ تومان به ارزش ۴۲۹ هزار و ۳۸۱ تومان رسیده است. حال با این شرایط انتظار می‌رود که ارزش انواع سکه در روز جاری نسبت به روز گذشته روند صعودی به خود گرفته باشد که این پیش بینی تا حدودی محقق شده و تنها ربع سکه نسبت به ارزش روز گذشته روند نزولی به خود گرفته است.

سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به ارزش چهار میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با رشد ۷۰ هزار تومانی چهار میلیون و ۷۵۵ هزار تومان معامله می‌شود. همچنین نیم سکه با رشد ۷۰ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با رشد ۲۰ هزار تومانی به قیمت ۹۵۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است و این در حالیست که ربع سکه با کاهش ۱۰ هزار تومانی یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان معامله شده است.

ادامه کاهش نرخ دلار و یورو
بانک‌ها امروز (۲۸ فروردین) هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۳ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۱۰ تومان خریداری می‌کردند.

قیمت خرید دلار در روز گذشته در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۲۰۸ تومان و یورو ۱۴ هزار و ۹۲۸ تومان بود. همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۶ هزار و ۹۹۲ تومان خریداری می‌کنند.

یورو مسافرتی نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۵ هزار و ۴۴۹ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.
این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۱۵۰ تومانی داشته است.

قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است که نرخ یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۱۵۰ تومانی همراه بوده است.
https://akhbarbank.com/vdca0yni.49n0015kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
اما صراف ها دلار ١٣٧٥٠معامله ميكردند ميخواستم كمي دلار بخرم اما نشد
تازه ترین اخبار