۰
۱
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶

وزیر اقتصاد: نگران تورم نیستیم

وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص تاثیر اقدامات آمریکا علیه کشورمان گفت: اقدامات اخیر آمریکا در اقتصاد ما تاثیری نخواهد داشت.
وزیر اقتصاد: نگران تورم نیستیم
به گزارش اخباربانك به نقل از ايلنا، فرهاد دژپسند درخصوص برخی نگرانی‌ها مبنی بر این که جبران خسارات در مناطق سیل‌زده با توجه به وضعیت اقتصادی یک تورم عمومی را به دنبال داشته باشد، گفت: هیچ جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: زمانی دامن زدن به نگرانی‌ها موجب افزایش نگرانی شده و فضای ناامیدی و نااطمینانی ایجاد می‌کند و ما نباید به ایجاد چنین فضای کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد:‌ به طور مثال گفته می‌شود سیل به تولید گندم آسیب رسانده است،‌ بله، درست است و بخشی از محصولات ما که در مرحله برداشت قرار داشته‌اند دیگر قابل برداشت نیستند اما خوشبختانه چون امسال ترسالی بوده مجموع برآورد ما این است که میزان برداشت با مصرف‌مان یکی باشد.

دژپسند در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا اقدامات ایالات متحده مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی در روابط مالی ما با اروپا خللی ایجاد خواهد کرد؟ گفت: اقدامات اخیر آمریکا در اقتصاد ما تاثیری نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که می‌دانید تعدادی از بانک‌های ما در حال ادغام با بانک‌های دولتی هستند و موسسات مالی و بانک‌های نظامی هم در میان آن‌ها قرار دارند، بنابراین در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.
https://akhbarbank.com/vdciv5aq.t1ay52bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
علی
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان هیچ وقت نگران تورم وغیره نبوده اند این مردم هستن که باید نگران زندگی روزمره شون باشن
تازه ترین اخبار