۰
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶
در اقدامی شتابزده؛

بانک انصار صورت مسئله ضعف اطلاع رسانی را پاک کرد +عکس

روابط عمومی بانک انصار در اقدامی شتاب‌زده صورت مسئله ضعف اطلاع رسانی در این بانک را به طور کلی پاک کرد.
بانک انصار صورت مسئله ضعف اطلاع رسانی را پاک کرد +عکس
به گزارش خبرنگار اخباربانک، روز گذشته خبری با عنوان «بی خبری روابط عمومی بانک انصار درباره ادغام با بانک سپه!» در این پایگاه خبری منتشر شد که در آن به این موضوع اشاره شده بود که روابط عمومی بانک انصار درباره ادغام با بانک سپه هیچ گونه اطلاع‌رسانی انجام نداده است. اينجا

این بانک در صفحه اطلاعیه روابط عمومی در خصوص ادغام، موضوع ۱۰ ماه پیش ادغام موسسه اعتباری ثامن در بانک انصار را درج کرده و خبری در خصوص ادغام ۵ بانک و موسسه اعتباری کوثر، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان، انصار و قوامین در بانک سپه نداده است.

به نظر می رسد با درج این خبر روابط عمومی بانک انصار دست به کار شده و در اقدامی ناشیانه و شتابزده به نوعی صورت مسئله را پاک کرده است.

این بانک که پیش از این در صفحه اول خود منویی به عنوان اطلاعیه روابط عمومی در خصوص ادغام را درج کرده و اخبار مرتبط با ادغام با موسسه ثامن را گذاشته بود از روز گذشته این منو را به طور کلی پاک کرده است!!

اقدامی که البته بهتر بود با درج توضیح و علت بی خبری سایت از ادغام بانک انصار در بانک سپه اطلاع رسانی می شد.

گرچه روابط عمومی بانک انصار منوی اطلاعیه ادغام را پاک کرده اما همچنان خبری از ادغام این بانک با بانک سپه منتشر نکرده و تنها اطلاعیه روابط عمومی در خصوص بازخرید سهام را به استحضار مراجعه کنندگان رسانده است.

در زیر تصویر صفحه اول سایت اینترنتی بانک انصار که پیش از این منوی اطلاعیه روابط عمومی در خصوص ادغام نیز در آن گنجانده و در حال حاضر آن را پاک کرده شده را مشاهده می‌کنید.


 
https://akhbarbank.com/vdceee8p.jh8fei9bbj.html
تازه ترین اخبار