۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶

تقدیر رئیس کمیته امداد از بانک صادرات

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم امضای تفاهم‌نامه جدید این سازمان با بانک صادرات ایران از توجه ویژه این بانک برای حمایت از ایجاد مشاغل خانگی، با اهدای لوحی تجلیل کرد.
به گزارش اخباربانك به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، پرویز فتاح گفت: همکاری و همدلی ایجاد شده بین بانک صادرات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حمایت از اقشار ضعیف جامعه و اشتغالزایی،  فارغ از هر گونه بخشنامه و دستورالعمل، بر اساس اعتقاد قلبی مدیران بانک صورت گرفته و نتایج ارزشمندی به وجود آورده است که لازم می‌دانم از زحمات مجموعه بانک صادرات ایران در این خصوص تشکر کنم.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال ٩٧ از محل تبصره ١٦ قانون بودجه هزار و ٤٠٠ میلیارد تومان سهمیه داشته که با افتخار می‌توان گفت ١٠٠ درصد این سهمیه با همکاری همه بانک‌ها و به ویژه بانک صادرات ایران جذب شده است. 

فتاح با اشاره به اینکه کمیته امداد ضامن معوقات حداکثر دو درصدی وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت شده است، در جمع مدیران شعب استان‌ها و مناطق تهران بانک صادرات ایران تاکید کرد: وام‌هایی که شما پرداخت کرده‌اید، مؤثر بوده تا جایی‌که توانسته‌ایم با ایجاد اشتغال در جامعه هدف، شرایط با ثباتی از نظر خودکفایی درآمد برای آن‌ها به وجود بیاوریم که به مرور سالانه ١٠ درصد از این افراد با توجه به استقلال مالی، از زیر پوشش کمیته خارج می‌شوند.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام «رونق تولید» سعی خود را برای توجه بیشتر به اقشار ضعیف در این مسیر مضاعف خواهیم کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در ابتدای مراسم امضای تفاهم‌نامه جدید، گفت: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) منجر به رونق کسب و کار، افزایش ثروت، ارزش افزوده و ارزش آفرینی شده و از این منظر نتایج فعالیت این کمیته قابل تقدیر است.

در بخشی از لوح اهدایی رئیس کمیته امداد خمینی(ره) خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران آمده است :«...از اینکه در سال ١٣٩٧  که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، با اعطای وام قرض‌الحسنه  موجبات ایجاد اشتغال، توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند و مورد حمایت را در عرصه خدمت به ولی‌نعمتان جامعه فراهم کردید، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و برای ارج نهادن به این همکاری و تعامل اثرگذار این لوح تقدیر را تقدیم حضور می‌کنم.»

در پایان این مراسم حجت‌اله صیدی و پرویز فتاح به همراه مدیران بانک صادرات ایران و مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) از غرفه‌های مددجویانی که در سال‌های گذشته به واسطه اعطای تسهیلات بانک صادرات ایران موفق به راه‌اندازی واحد تولید شده و از پوشش کمیته امداد خارج شده‌‍‌اند، در محوطه ساختمان برج سپهر بانک صادرات ایران بازدید کردند.
https://akhbarbank.com/vdcdso09.yt05o6a22y.html
تازه ترین اخبار