۰
با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در سایت، به نظر می رسد روابط عمومی بانک انصار از ادغام این نهاد با سپه کاملا بی اطلاع است!
بی خبری روابط عمومی بانک انصار درباره ادغام با بانک سپه! +عکس
 به گزارش خبرنگار اخبار بانک، اطلاع رسانی درباره فعالیت های هر سازمان جزو پیش پا افتاده ترین امورات و وظایف روابط عمومی هر مجموعه می باشد.

معمولاً بسیاری از روابط عمومی اخبار مجموعه خود را بدون کم و کاست و با جزئیات کامل منتشر تا مخاطبان و رسانه ها اطلاعات کاملی از آن به دست آورند.

بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز از این قاعده مستثنا نبوده و چهار بانک و موسسه اعتباری کوثر، قوامین، مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان تا حدودی نسبت به اطلاع رسانی در خصوص بزرگترین ادغام شبکه بانکی در چند سال اخیر خبر منتشر کرده اند.

در این بین به نظر می رسد روابط عمومی بانک انصار نه تنها در خصوص نحوه اطلاع رسانی و تعامل با رسانه‌ها ضعیف عمل کرده بلکه از درون مجموعه خود نیز بی اطلاع است!

با مراجعه به صفحه اصلی سایت بانک انصار با منوی «اطلاعیه روابط عمومی در خصوص ادغام» مواجه می شویم.

در نگاه اول مخاطب انتظار دارد از آنجا که بحث ادغام بانکهای نظامی امری ملی می باشد حداقل اطلاع رسانی کوچکی در این خصوص صورت پذیرد.

اما روابط عمومی بانک انصار هیچ اشاره ای در خصوص ادغام این بانک نداشته و بدتر اینکه همچنان خبر ۱۰ ماه پیش در خصوص ادغام با موسسه اعتباری ثامن به عنوان خبر اول درج شده است!

تنها خبر منتشره توسط روابط عمومی، درباره این پروژه ملی اطلاعیه هیئت مدیره در خصوص تاریخ و نحوه بازخرید سهام سهامداران می باشد که در آن هجدهم فروردین ماه قید شده اما آن هم با وجود گذشت یک هفته همچنان اقدامی در خصوص بازخرید سهام صورت نگرفته و اطلاعیه ای در خصوص دلیل تاخیر به وجود آمده نیز منتشر نشده است.

در عکس زیر کار روابط عمومی بانک انصار در خصوص اطلاعیه ادغام که در خرداد ماه ۹۷ منتشر شده را مشاهده می کنید.


https://akhbarbank.com/vdcc00qe.2bqmi8laa2.html
تازه ترین اخبار