۰
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

قيمت دلار در بازار امروز تهران

امروز هر دلار آمریکا به قیمت ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان در بازار فروخته می شود.
به گزارش اخباربانك به نقل از خبرآنلاین، در حالی که از میانه هفته گذشته رشد قیمت دلار در بازار آزاد رقم خورد، بازگشت دلار به کانال سیزده هزار تومان از روز چهارشنبه آغاز شد و امروز هر دلار آمریکا به قیمت ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان در بازار فروخته می شود.

بر اساس این گزارش قیمت هر دلار آمریکا در سامانه سنا نیز با کاهشی محسوس نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته به ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان رسید. صرافی‌های بانک‌ها هر دلار را به قیمت ۱۳ هزار و ۶۴۰ تومان خر یداری می‌کنند.

مهمترین دلیل کاهش قیمت دلار در بازار، افزایش عرضه ارز اعلام شده است.
پیش از این همتی، رییس کل بانک مرکزی تاکید کرده است ثبات قیمت دلار در بازار اهمیتی بیش از قیمت این ارز را داراست از این رو با ثبات سازی بازار مهمترین کارویژه در سال جاری تلقی می شود.

برخی صرافان روند قیمت را رو به کاهش می دانند از این رو در بازار آزاد فاصله قیمتی خرید دلار با فروش آن افزایش یافته و به حدود ۴۰۰ تومان رسیده است. به این ترتیب همچنان قیمت های پیشنهادی صرافان برای خرید کمتر از قیمت‌های پیشنهادی صرافان بانکی است.

قیمت یورو نیز در صرافی های بانکی با ۱۵ هزار و ۵۴۰تومان رسید.صرافان اسکناس یورو را به قیمت ۱۵ هزار و ۴۴۰ تومان خریداری می‌کنند.
https://akhbarbank.com/vdcdns09.yt05n6a22y.html
تازه ترین اخبار