۰
وام گیرندگان و بدهکاران تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان آخرین روزهای مهلت تسویه خود را می گذرانند.
آخرین مهلت تسویه وام های معوق تعاونی اعتماد ایرانیان
 به گزارش خبرنگار اخباربانک، بالاخره پس از گذشت ۷ سال از آغاز بحران در تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان و ادغام آن، دادگاه اعضای هیئت مدیره برگزار و آرای آن نیز صادر شد.

 بر اساس اعلام رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی اعضای هیئت مدیره تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان بین ۱۰ سال تا ۲۰ سال زندان و تحمل شلاق در انظار عمومی محکوم شده اند.

علاوه بر این حکم، اعضای هیئت مدیره این تعاونی اعتبار محکوم به رد مال و بازپرداخت وجوه سپرده گذاران شده‌اند.

 در این بین هستند تسهیلات گیرندگانی که از بیش از ۷ سال پیش و با بروز بحران و انحلال این تعاونی اعتبار همچنان وام خود را باز پرداخت نکرده اند.

 حال با صدور رای متهمان و ختم پرونده به نظر می رسد آخرین فرصت برای بازپرداخت اصل و سود وام های معوقه گیرندگان تسهیلات از تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان می باشد.

 معمولاً پس از صدور رای برای هیئت مدیره تعاونی های اعتبار و بدهکاران بانکی، پرونده های قضایی برای گیرندگان تسهیلات که وام‌های خود را تسویه نکرده اند تشکیل می شود.

 این موضوع در دادگاه حسین هدایتی نیز مطرح و داستان از گیرندگان مبلغ از این متهم خواست هر چه زودتر مبالغ دریافتی را به بیت المال بازگردانند و در غیر این صورت به دادگاه فراخوانده می شوند.

 به عبارت دیگر اگر بدهکاران تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان در چند روز آینده نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نکنند به دادگاه فراخوانده شده و اقدامات قضایی جهت وصول آن ها از طریق دادگستری صورت خواهد پذیرفت.
https://akhbarbank.com/vdcjatem.uqeaazsffu.html
تازه ترین اخبار