۰
۱
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱

گران‌ترین منطقه تهران؛ متری ۲۲ میلیون تومان!

خبرگزاری تسنیم: مطابق آمار رسمی در بهمن ماه امسال قیمت متوسط هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه یک تهران به ۲۱ میلیون و ۶۲۴ هزار تومان رسید. این قیمت البته درمقایسه با ماه پیش از آن (دیماه ۹۷) حدود ۵.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین آمار معاملات در این منطقه یک واحد مسکونی ۱۱۰ متری نوساز به قیمت ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان فروخته شده، به عبارت دیگر قیمت هر مترمربع از این واحد ۱۹ میلیون تومان بوده است.
گران‌ترین منطقه تهران؛ متری ۲۲ میلیون تومان!
در این منطقه یک واحد مسکونی ۲۰ ساله با مساحت ۱۲۰ مترمربع به قیمت ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۹ میلیون و ۵۲۴ هزار تومان معامله شده و در زعفرانیه واحد ۲۰۲ متری به قیمت ۴ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۲۰ میلیون تومان) خریداری شده است. این واحد مسکونی در زمان معامله نوساز بوده است.
همچنین در قیطریه آپارتمان ۱۲۶ متری با عمر ۳۸ سال به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۲ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان معامله شده است.
https://akhbarbank.com/vdcd5f09.yt05s6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
رضا بیگلر بازنشسته بانکی
Romania
تغییر نحوه محاسبه سود سپرده از روز شمار به کمترین مانده در ماه خیانت به اقتصاد و سیستم بانکی کشور وسوق دادن سرمایه به طرف سکه وارز و ملک شد سالها بود مردم عادی با استفاده از سود سپرده هایشان امرار معاش میکردند متاسفانه بانک مرکژی جذب سپرده به سیستم بانکی را با رکود مواجه وبرنامه بانکا را بهم ریخت بهتره برای هر منصبی فرد شایسته و متخصص آنرا منصوب کنن در زمان رژیم شاهنشاهی به کمترین مانده در ده روز سود می دادند یعنی ۴۰ سال قبل این آقا بد ترش هم کرد باش تا صبح دولتت بدمد
تازه ترین اخبار