۰
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۲

نرخ دلار در اولین شنبه سال چقدر است؟

بنا بر اعلام صرافی های بانکی ، قیمت دلار در اولین روز معاملات سال جديد، ۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان است .
 به گزارش اخباربانك به نقل از خبرآنلاین، بنا بر اعلام صرافی های بانکی ، قیمت دلار در اولین روز معاملات سال ۹۸ ۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان است .

این نرخ هر چند رد طول روز بنا بر عرضه و تقاضا تغییر می کند اما اولین نرخ سال جاری محسوب می شود . این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۴۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به آخرین قیمت‌های پایان سال قبل ۱۰۰ تومان افزایش داشته است.

نرخ دلار
برهمین‌اساس طی امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۴۰ تومان است.

بانک مرکزی،پیش از این همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی اعلام کرد: باتوجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان عزیز در ایام نوروز، صرافی‌های بانکی طی روزهای کاری عید نوروز باز بوده و نسبت به ارائه خدمات ارزی به مشتریان خود اقدام می‌کنند، از این رو متقاضیان می‌توانند برای تأمین نیازهای ارزی خود به صرافی بانکی مراجعه کنند.

بانک مرکزی در توضیحات تکمیلی آغاز فعالیت صرافی‌های بانکی اعلام کرده است که در روزهای شنبه سوم و یکشنبه چهارم فروردین، صرافی‌های منتخب بانکی فعال خواهند بود و نیازهای ارزی هموطنان را تامین خواهند کرد.

هموطنان جهت رفع نیازهای ارزی در ایام مورد اشاره می‌توانند به صرافی‌های ملی، پارسیان، کارآفرین، رفاه، شهر، سینا، مسکن و تجارت مراجعه نمایند.

همتی نیز به صورت سرزده از صرافی های منتخب بانکی بازدید کرده است.
https://akhbarbank.com/vdceoz8p.jh8fwi9bbj.html
تازه ترین اخبار