۰
درنخستین روز فروردین، معاون مدیرعامل بیمه تجارت نو به همراه هئیتی متشکل از مدیران این شرکت درمنطقه سیل زده استان گلستان مستقرشدندکه دربدو ورود با همراهی مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) این استان، ضمن بررسی شرایط و خسارت واردآمده به مددجویان تحت پوشش، با تعدادی از آسیب دیدگان حادثه گفت وگو کردند.
به گزارش اخباربانك به نقل از روابط عمومی بيمه تجارت نو؛ معاون توسعه بازارو شبکه فروش با اشاره به اینکه مسدود بودن راههای ارتباطی موجب شدبازدید از این مناطق به ناچار با تاخیر دو روزه صورت گیرد، افزود: این دیدارکه برای مددجویان به خاطر ایام تعطیل نوروز غیر منتظره بود، موجب دلگرمی آنها شده و طبق گفته هایشان این اقدام تحقق مفهوم چتر حمایتی تجارت‌نو به معنای واقعی بود.

ابوطالب قره چماقلو ازتاکید مدیرعامل تجارت‌نو مبنی برارزیابی و پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن خبرداده و افزود: از روزدوم فروردین کارشناسان ارزیاب خسارت این مجموعه با حضور درمحل نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده خسارت‌های اعلامی از سوی کمیته امداد اقدام خواهند کرد. 

وی شرایط حادثه دیدگان را در روزهایی که برای ایرانی‌ها ایام جشن و شادی است، سخت و تاسف برانگیز ترسیم کرده و گفت: برخی از موارد آسیب دیده هرچند مشمول پرداخت خسارت از سوی بیمه نمی شود اما از آنجا که اراده تجارت‌نو بر همیاری است با نظرمدیر عامل فراتر ازحوزه پرداخت خسارت، کمک هایی به هم وطنان آسیب دیده خواهدشد.

  معاون توسعه بازارو شبکه فروش نگاه مدیران تجارت‌نو به خانواده کمیته امداد را نگاه حمایتی توصیف کرده و افزود: با توجه به شرایط خاص برخی آسیب دیدگان، اسکندری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان ضمن قدردانی از حضور مدیران ارشد تجارت‌نو، خواستار پرداخت به موقع مبلغ خسارت ها شدکه لازم به ذکر است، بنابراقدامات به عمل آمده خسارت های برآورده شده پس ازتاییدنهایی، سریعتر از زمان موردانتظار آنها پرداخت خواهدشد.

 به گفته وی درایام تعطیل نوروزمدیران ارشد این مجموعه جهت نظارت بر فرایند ارزیابی خسارت در منطقه حضور خواهند داشت، همچنین درنتیجه هماهنگی های به عمل آمده با ستاد بحران شهرستان های سیل زده ذی ربط، این آمادگی وجود دارد که تمامی خسارت های مرتبط با کمیته امداد امام خمینی (ره) به سرعت پوشش داده شود.

  معاون توسعه بازارو شبکه فروش تاکیدداشت: محوراصلی فعالیت تجارت‌نو خدمت رسانی به همه بیمه‌گذاران به خصوص مددجویان کمیته امداد است، از این رو به مسئولان ارشد این مجموعه قول داده شدکه فراتر از موارد مورد توافق در قراردادهای فی مابین، تا سروسامان گرفتن زندگی آسیب دیدگان درکنارشان خواهیم بود.
https://akhbarbank.com/vdcgqq93.ak9ux4prra.html
تازه ترین اخبار