۰
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت نوروز

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، در پیامی حلول سال جدید و نوروز 1398 را به همه هموطنان و کارکنان بانک کشاورزی تبریک گفت.
به گزارش اخباربانك به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، متن این پیام به شرح ذیل است.

به نام خداوند بخشنده مهربان
«  ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی                  از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی»
«سخن در پرده می گویم چو گل از پرده بیرون آی              که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی»

نوروز از راه مي رسد و بهار، بهانه هاي بي بديل نوزايي و رويش را سخاوتمندانه مي گسترد تا سپاسگزار پروردگاري باشيم كه از خاك سرد و سخت، جوانه هاي اميد را مي روياند. با آمدن بهار روح اهورايي در كالبد زمين دميده مي شود و زمان شكوفايي و شيدايي از راه مي رسد، فرا رسيدن اين موسم خجسته را به همه هموطنان شريف و همه آنان كه نوروز را جشن مي گيرند و همچنين همه همكاران عزيز در بانك كشاورزي شادباش مي گويم.

سال1397 درحالي به پايان مي رسدكه از ميانه آن، بدليل بدعهدي وپيمان شكني دشمنان اين مرز و بوم، سختي ها ودشواري هايي فرا راه ملت بزرگ ايران پديد آمده اما به مدد ايمان و انسجام مردم و با تلاش وهمدلي و همبستگي ملي، روند ايستادگي و مقاومت مردم ادامه دارد.

ما در سال 1397، با الهام از شعار ملي «حمايت از كالاي ايراني» در بانك كشاورزي، شعار خدمات بهتر، تسهيلات بيشتر و حمايت از توليد پايدار كشاورزي را به عنوان محور برنامه عملياتي بانك انتخاب كرديم و با ارائه خدمات بهتر و تجهيز منابع بيشتر به ميزان 203 هزار ميليارد ريال (30 درصد رشد نسبت به سال 1396) توانستيم تسهيلات بيشتري براي حمايت از توليد بخش كشاورزي كه توليد صد درصد ايراني است، فراهم كنيم بطوريكه مانده تسهيلات پرداختي بانك در مقطع پايان بهمن حدود 120 هزار ميليارد ريال نسبت به سال 1396 افزايش يافته است.

پرداخت تسهيلات توسعه اشتغال پايدار روستايي و عشايري با هدف ايجاد اشتغال و اميد آفريني در جامعه روستايي  و عشايري كشور كه از اوايل سال آغاز شد اولويت اصلي فعاليت شعب بانك بود و خوشبختانه در مقطع پانزدهم اسفند، 28152 طرح و كسب و كار كوچك و متوسط روستايي و عشايري با اختصاص بالغ بر 32.700 ميليارد ريال به اجرا درآمده و در نتيجه اجراي اين طرحها تا نيمه اسفند ماه بالغ بر 63 هزار شغل جديد ايجاد شده است و با ادامه طرح انتظار مي رود  كه در ماه هاي آينده نيز به همين ميزان شغل جديد ايجاد شود.

در ساير زمينه ها ازجمله در واگذاري املاك مازاد، در بهسازي شبكه شعب و ادغام و جابجايي شعب كم بازده و همچنين در بهسازي خدمات و سامانه هاي خدمت رساني هم خوشبختانه بهبودهاي قابل توجهي اتفاق افتاده است. علاوه بر اين در سالي كه پشت سر گذاشتيم، جايگاه بانك كشاورزي در فهرست شركت هاي برتر كشور ارتقاء پيدا كرد. در رتبه بندي هزار بانك برتر دنيا هم رتبه بانك به ميزان قابل توجهي ارتقاء پيدا كرده و بالاترين رشد سالانه به بانك تعلق گرفت. در ساير عرصه ها هم عملكرد و دستاوردهاي خوبي داشته ايم و براي ادامه راه جاي اميدواري بسيار وجود دارد.

اينك كه در مقطع پاياني سال1397 و آغاز سال جديد قرار داريم، از فرصت استفاده مي كنم و از تلاش هاي گسترده و فعاليت هاي موثر همه همكاران عزيزم در شعب و مديريت هاي سراسر كشور و همچنين ادارات مركزي و شركت ها و موسسات وابسته به بانك صميمانه تشكر و قدرداني مي كنم. همچنين لازم است از دعاي خير و همراهي بي نظير همكاران پيشكسوت و بازنشسته بانك سپاسگزاري كنم.

آرزو مي كنم كه سال 1398 سالي پرخير و بركت براي همه مردم خوب كشورمان و همه همكاران عزيزمان باشد.

سال نو و نوروز 1398 بر شما مبارك و خداي بزرگ و مهربان حافظ شما و پشتيبان انديشه هاي پاك و دل هاي پرمهر و دستان ياريگرتان باد.

                                                                                                                                                                                          «هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز»

                                                                                                                                                                                                   روح اله خدارحمی
https://akhbarbank.com/vdca06ni.49n0w15kk4.html
تازه ترین اخبار