۰
مدیرعامل بانک سینا در پیامی فرا رسیدن سال نو را به هم میهنان تبریک گفت.
به گزارش اخباربانك، متن پیام تبریک مهندس پیشرو به شرح زیر است:
فرا رسیدن سال نو همراه با نسیم جان نواز بهاری و عید سعید نوروز، که جلوه ای از تحول، شادابی و نشاط است را به تمامی مشتریان، سهامداران، همکاران و خانواده گرامی بانک سینا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حمد و ستایش پروردگار یکتا را که همواره یاریگر ما در ارائه خدمت رسانی بهینه به مردم شریف ایران بوده و موجبات موفقیت این بانک را در نظام پولی و مالی فراهم کرده که توانسته ایم با وجود محدودیت های یکسویه بین المللی و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه همچون سنوات قبل، حضوری فعال در عرصه اقتصادی کشور داشته باشیم و بیش از پیش جایگاه مطلوبی را در نظام بانکی کسب نماییم. 

بانک سینا در سالی که گذشت به مدد و همت همکاران، با استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه و بالفعل، در عرصه خدمت رسانی مطلوب و تکریم مشتریان، با تلاش جمعی توانست به افتخارات و دستاوردهای بزرگی درحوزه های مختلف عملکردی، اعم از تحقق سود سهم بانک، توسعه سبد محصولات و ارائه محصولات بانکداری الکترونیک، افزایش چشمگیر وصول مطالبات، پیاده سازی سامانه جامع بانکداری بین الملل، دریافت جایزه ملی تعالی و پیشرفت، ارتقاء 6 پله ای در بین صد شرکت برتر کشور و قرار گرفتن در رتبه 15 و جزو 10 شرکت پیشرو کشور، دریافت جایزه امنیت دسترسی آسان به خدمات بانکداری الکترونیک، اجرای مدل ارزیابیBSC  و کسب 4 جایزه از شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران نائل شود و ضمن حفظ روند رو به رشد و مثبت گذشته و عملکرد مناسب در بخش های مختلف عملکردی به درجه مهمی از خوشنامی، شهرت و اعتبار دست یابد. 

این بانک همچنین همسو با سیاست های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از توسعه پایدار در مناطق کم برخوردار و نیز توسعه فعالیت های اجتماعی توانست در زمینه اشتغال و رونق تولید با حمایت از طرح های اشتغالزا  از طریق اعطای تسهیلات به مناطق روستایی و کمتر برخوردار گام های بزرگی بردارد. به طوری که بیش از 3 هزار طرح در مناطق روستایی تامین مالی شده و برای دهها هزار نفر ایجاد اشتغال شده است. در ادامه این مسیر می توان از اقداماتی چون اهدای 51  دستگاه آمبولانس از محل صرفه جویی در بودجه تبلیغات به مراکز درمانی مناطق کم برخوردار و احداث دومین مدرسه در منطقه محروم رمشک نام برد که در کارنامه این بانک در زمینه ایفای مسئولیتهای اجتماعی به چشم می خورد.

ما برآنیم تا در سال جدید با توکل به خدای منان و با اتکا به قابلیت های درونی و به مدد سرمایه های انسانی متعهد و کارآمد، ضمن افزایش سطح رضایتمندی ذینفعان؛ با اراده جمعی، هم افزایی، همفکری و تشریک مساعی تمامی همکاران، موفقیت های بیشتری را در عرصه نظام بانکی کسب نمائیم.

سالی سرشار از برکت و معنویت را برای تمامی عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزومندم. 
https://akhbarbank.com/vdcjmvem.uqeayzsffu.html
تازه ترین اخبار