۰
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱

اعلام شعب کشیک بانک سینا در ایام نوروز 98

اسامی شعب کشیک و زمان فعالیت بانک سینا در ایام نوروز 98 اعلام شد.
به گزارش اخباربانك به نقل از روابط عمومی بانک سینا به منظور ارائه خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان در ایام تعطیل نوروز، شعب منتخب این بانک و واحدهای ستادی (بنا بر ضرورت) در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه از ساعت 9 الی 12 فعال خواهند بود.

ساعت کار  واحدهای ستادی بانک سینا در ایام غیر تعطیل پنجم، ششم، هفتم، دهم و یازدهم فروردین ماه 98 از 8 تا 14:30، مناطق و شعب تهران از 8 الی 15 و مناطق و شعب شهرستان از 8 تا 14 تعیین شده است. همچنین ساعت کار واحدهای ستادی در روزهای پنجشنبه هشتم و پانزدهم فروردین ماه از 8 تا 12، مناطق و شعب تهران از 8 الی 13 و مناطق و شعب شهرستان از 7:30 الی 13 خواهد بود.

بر اساس این گزارش، اسامی شعب کشیک بانک سینا در نوروز 98 در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی https://www.sinabank.ir  قابل مشاهده است.

همچنین به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان، کارکنان شعب بانک سینا در خصوص پول گذاری در دستگاه های خودپرداز طی روزهای تعطیل اقدام می نمایند و کارشناسان انفورماتیک مدیریت های مناطق نیز جهت پشتیبانی از این امر حاضر خواهند بود. مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا به شماره 02141731 نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بانکی هموطنان خواهند بود.

جهت مشاهده لیست شعب کشیک اینجا را کلیک نمایید.
https://akhbarbank.com/vdcgnz93.ak9uy4prra.html
تازه ترین اخبار