۰
دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و سال نو شمسی را به عموم همکاران، بیمه‌گذاران و نمایندگان شرکت تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش اخباربانك به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام به شرح زیر است:                                        
                                                                 «هوالجمیل»
 
 زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی            از این باد ار مددخواهی چراغ دل بر افروزی
 
ایام بهجت آفرین نوروز فرا می‌رسد ,و نسیم فرحبخش زمین در سیر خوش آهنگ زمان رخ می نماید تا با اراده نقاش زندگی و معمار پویندگی، غنچه‌ها بر شاخساران، بوته‌‌ها بر جویباران هم‌آوا و هم‌نوا سرود سرخوشی سر دهند و ,بانگ چاوشی بر‌دارند که بهار می‌آید؛ در چنین مبارک ایامی به اذن پروردگار، حضرت علی(ع) در حرم امن الهی در خلوت کبریای دیده مبارک به عالم گشوده و پا بر عرصه گیتی می‌گذارند.
به شکرانه این روز فرخنده و در آستانه این خیزش عظیم، حلول سال نو و بهار پر طراوت هستی و عطرآگین شدن گیتی به رایحه خوش علوی را تبریک گفته، با سپاس از خالق یکتا و با استعانت از سیره عملی مولای متقیان حضرت علی(ع) سالی پر از صفا و صحت در  پرتوی عنایات و برکات الهی برایتان آرزومندم . 
رجای واثق دارم دلهای پر مهر عموم همکاران، نمایندگان، بیمه‌گذاران وسهامدارن محترم با وفاق، صمیمیت و پویایی بیشتر به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند خورده و به یمن طلوع اعجاب آفرینش الهی نماد احسن خلیفه الهی، امیرمومنان درخشش مجدد ستاره صبح امید قرین لحظات خوش زندگی همه عزیزان در سال 1398باشد.
 
                                    سعادتتان پاینده، مهرتان پایدار، دانایی‌تان افزون
                                                                                    ابراهیم کاردگر
                                                               نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل
 
https://akhbarbank.com/vdcdxz09.yt05n6a22y.html
تازه ترین اخبار