۰
مشاور رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه‌ریزی سلامت قوه قضاییه از نحوه خدمت‌رسانی بیمه دانا به کارکنان این نهاد تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش اخباربانك به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر مرضیه وحید دستجردیدر نامه‌ای خطاب به دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، با اشاره به رضایتمندی بیمه شدگان قوه قضاییه از خدمات شایسته بیمه دانا، از تلاش‌های ارزنده دکتر کاردگر، مدیرعامل، حمید بهجت‌منش مجری قراردادهای قوه قضاییه و غلامعلی خمیس‌آبادی سرپرست مجتمع اجرایی قراردادهای ویژه تقدیر و تشکر کرد.

مشاور رئیس قوه قضاییه در این نامه ضمن تبریک سال نو شمسی و آغاز بهار طبیعت، از تلاش‌های صمیمانه و خدمات درمانی همکاران بیمه دانا در زمینه خدمت رسانی به مرکز سیاستگذاری و برنامه‌ریزی سلامت قوه قضاییه که موجبات اعتلاء و ارتقای سلامت کارکنان، مدیران و قضات این قوه را فراهم کرده است، قدردانی کرد.
بیمه دانا اخیرا با امضای تفاهم‌نامه مهر دانا، کارکنان و بازنشستگان قوه قضاییه را تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار داده است.

« "مهر دانا" طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن متقاضیان می توانند به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون پیش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مهر دانا اولین طرح در صنعت بیمه است که تامین منابع مالی بیمه‌گذاران را در قالب همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش بینی کرده است. »
 
https://akhbarbank.com/vdcbggb0.rhbz9piuur.html
تازه ترین اخبار