۰
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷

پیام نوروزی مدیرعامل بانک سپه

مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید را تبریک گفت.
به گزارش اخباربانك به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام محمدکاظم چقازردی بدین شرح است:

یا مقلب القلوب و الابصار
نوروز یادآور رویش و شکفتن است و روزهای پایانی هر سال، بهترین زمان برای نگریستن به سالی که گذشت، آموختن از تجربه های دیروز و برای پیوستن به فردایی روشنتر.  

با نگاه به کارنامه سال ۱۳۹۷، پروردگار متعال را سپاسگزارم که بانک سپه با همت یکایک مدیران و کارکنان متعهد و ساعی توانسته است با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری و همراهی همه جانبه با دولت محترم تدبیر و امید، در عرصه های کلان ملی و زیرساختهای استراتژیک کشور، نقشی فعال و مؤثر ایفا نماید و در حمایت از تولیدکالاهای ایرانی، مشارکتی شایسته داشته باشد.  

بانک سپه، نخستین بانک ایرانی است که به مدد تجربه و برنامه ریزی و تلاش همگان محکمتر و استوارتر از گذشته در اقتصاد کشور عزیزمان ایفای نقش میکند. ایام جاری، با آغاز توسعه ای بی بدیل برای تبدیل شدن اولین بانک ایرانی، به بزرگترین بانک خاورمیانه، مصادف است که با پیوستن ظرفیتهای مدیریتی و سرمایه انسانی نیروهایی متعهد، جوان و پرتوان به جمع خانواده بانک سپه در فرایند ادغام، محقق خواهد شد.  

فرصت ایجاد شده، فرصتی است کمیاب و مغتنم تا این بانک دیرپا بتواند پرتوان تر از گذشته، رسالت سترگ مدیریت بخش بزرگی از سرمایه های انسانی و مالی کشور را برعهده بگیرد. این شرایط، می طلبد تا بسیار هوشیارتر و پرتلاشتر از گذشته وارد عمل شویم و برای استفاده بهینه از پتانسیل های بی نظیر ایجاد شده با تلاش همه جانبه، مدیریتی پویا و خلاق و برنامه ریزی دوراندیشانه و خردمندانه، نقشی متفاوت تر از گذشته را در عرصه اقتصادی کشور و خدمت به آحاد ملت شریف ایران ایفا نماییم.

در آستانه حلول سال ۱۳۹۸، به عنوان یک خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران، قدردان این اعتماد تاریخ ساز و توفیق به دست آمده هستم و امید دارم با تلاش روزافزون و نهایت همراهی تمامی همکاران گرانقدر، بتوانیم در پیشبرد این مهم و حفظ منافع کلیه ذینفعان اعم از مشتریان، سپرده گذاران، سهامداران و کارکنان و تقویت امید، وحدت و شکوفایی هر چه بیشتر بانک متبوع و به تبع آن سلامت و اعتلای نظام بانکی کشور موفق باشیم. بدیهی است در ارایه خدمات بانکی، ارایه خدمات به خانواده بزرگ و معزز نیروهای مسلح در رأس اولویتهای بانک قرار خواهد داشت.  
ضمن تشکر مجدد از همکاران عزیز شاغل و حمایت و تعهد پیشکسوتان و بازنشستگان معزز بانک، سرافرازی تمامی کارکنان پاکدست و ساعی بانک سپه و شکوه، اقتدار و سربلندی میهن اسلامی عزیزمان را از خداوند متعال مسئلت دارم. سال نو و بهار طبیعت بر تمامی اعضای خانواده بانک سپه مبارک و پربرکت باد.
https://akhbarbank.com/vdcdoz09.yt0556a22y.html
تازه ترین اخبار