۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۲

هدف از طراحی «صاپ»، تسهیل خدمات پرداخت است

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: هدف از طراحی اپلیکیشن «صاپ»، تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی است.
به گزارش اخباربانک، رضا صدیق در مراسم معارفه مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان خراسان‌جنوبی به روند رو به رشد بانکداری الکترونیک در کشور اشاره کرد و افزود: این بانک برای رفع نیازهای مشتریان در بخش بانکداری الکترونیکی و تسهیل در ارائه خدمات به آن‌ها، اقدام به طراحی محصولات جدید کرده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این محصولات باشیم. 
 
وی در ادامه به تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی بانک پرداخت و اظهار کرد: تغییر نگاه‌ها از بانکداری سنتی به سوی بانکداری الکترونیکی یک ضرورت است و بانک صادرات ایران برای موفقیت در بخش توسعه و ترویج بانکداری الکترونیکی برنامه‌های متنوعی دارد.
 
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، تلاش و همت همکاران شاغل و بازنشسته را مهم‌ترین عامل در مسیر بهبود وضعیت بانک دانست و خاطرنشان کرد: سال ١٣٩٨، سال رشد و جهش بانک صادرات ایران خواهد بود و با بهره‌گیری از ظرفیت تمامی همکاران خود به سودآوری خوبی خواهیم رسید. 
 
صدیق همچنین با اشاره به کاهش روند زیان‌دهی بانک صادرات ایران گفت: این زیان حاصل برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش همکاران بوده است. همچنین بدهی بانک صادرات ایران به بانک مرکزی بهبود یافته و به زودی حساب ما نزد بانک مرکزی مثبت خواهد شد.
 
وی با اشاره به مزیت‌های اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران گفت: اين سامانه اولين اپليکيشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ايران (بعد از موبايل بانک) به ساير بانک‌ها است و تنها سامانه‌اي است که صدور آنلاين بيمه‌نامه به‌صورت مستقيم را ارائه می‌کند. 
 
همچنین بدون مراجعه به شعبه می‌توان این سامانه را فعال کرد و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکي مي‌توان فعاليت‌هاي مالي را از طريق سامانه‌اي امن با کاربري آسان انجام داد.
https://akhbarbank.com/vdcdnz09.yt05x6a22y.html
تازه ترین اخبار