۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶

نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون

نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
مل گیبسون را سال‌ها است که می‌شناسیم و خاطره‌های خوبی با فیلم‌های او داریم، اگر از قدیمی‌های سینما باشید به احتمال زیاد مل گیبسون را با مجموعه فیلم‌های اسلحه مرگبار شناختید و بازی فراموش‌نشدنی او در فیلم شجاع دل را هنوز هم به‌خاطر دارید.

مل گیبسون چیزی نزدیک به ۵۰ اثر بلند در کارنامه‌اش دارد و تاکنون دو جایزه اسکار را برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از آن خود کرده است. جالب است بدانید مل گیبسون موقعیت‌های زیادی برای حضور در نقش‌های کلیدی در فیلم‌ها داشته و بسیاری از این موقعیت‌ها را رد کرده است که در این زمینه می‌توان به بازی در نقش جیمز باند، ولورین و ترمیناتور اشاره کرد. اما این موارد ضرری به مل گیبسون وارد نکرد چرا که این سلبریتی به‌عنوان ثروتمندترین هنرپیشه مرد دنیا شناخته می‌شود و این روزها پولش از پارو بالا می‌رود.

مل گیبسون اعتقادات خاصی نیز دارد و شدیداً مخالف مصرف الکل است، او در جوامع بین‌المللی رسما اعلام کرده که یهودستیز است و به همین دلیل نیز برای ساخت فیلم مصائب مسیح چندین ماه از دست یهودیان متواری شده بود.

مل گیبسون جنبه‌های شخصیتی جالب توجهی دارد که یکی از این موارد را می‌توان علاقه‌اش به خودرو ذکر کرد، به همین دلیل با ثروت هنگفتی که دارد توانسته است بهترین خودروهای دنیا را به کلکسیون‌اش اضافه کند. این خودروها به اندازه‌ای جذاب هستند که به راحتی نمی‌توان از کنار آنها رد شد، به همین منظور در ادامه به کلکسیون خودروهای مل گیبسون نگاهی خواهیم داشت.
15. بنتلی آرنیج
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
این خودرو در سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۹ تولید میشد و به عنوان یکی از اشرافی‌ترین کوپه‌های دنیا شناخته می‌شود، بنتلی آرنیج به لحاظ طراحی به اصول اولیه طراحی خودروهای بنتلی پایبند بوده است و همین امر باعث شده تا این خودرو ظاهری کلاسیک و منحصر به فرد داشته باشد. این خودرو به لحاظ تجهیزات داخلی نیز از بهترین مواد کمک گرفته و تودوزی‌های بنتلی آرنیج را در هیچ خودرویی سراغ نداریم.
اگر طرفدار خودروهای کوپه باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این خودورها جای زیادی را برای سرنشینان و راننده فراهم نمی‌کنند اما داستان بنتلی آرنیج فرق می‌کند و با یکی از جادارترین کوپه‌های دنیا طرف هستیم. این موارد باعث شد تا بنتلی آرنیج به یکی از محبوب‌ترین خودروهای مل گیبسون تبدیل شود.
14. مرسدس‌بنز سی.‌ال‌.‌اس ۵۰۰
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
سلبریتی را سراغ نداریم که دست‌کم چند دستگاه مرسدس بنز در کلکسیون‌اش نداشته باشد، مل گیبسون نیز به عنوان یک سلبریتی صرفه‌جو و کم خرج شناخته می‌شود اما از قرار معلوم نتوانسته در مقابل زیبایی و ابهت مرسدس بنز سی‌.‌ال.‌اس ۵۰۰ مقاومت کند و یک دستگاه از این خودرو را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است.
مرسدس‌ بنز سی.‌ال‌.‌اس ۵۰۰ طراحی جوان‌پسند و شیکی دارد و همین طراحی باعث شده تا این خودروی سدان ظاهری شبیه به کوپه پیدا کند و جذاب‌تر شود. به این ترتیب می‌توان گفت بدون شک این مرسدس بنز ارزش پولی که مل گیبسون بابت آن پرداخت کرده را دارد و مطمئن هستیم از سواری با مرسدس‌بنز سی.‌ال‌.اس ۵۰۰ حسابی لذت می‌برد.
13. بی.‌ام‌.‌و سری ۷
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
تمامی کارشناسان خودرو به این قضیه اعتراف دارند که بی‌.‌ام.‌و سری ۷ یکی از لاکچری‌ترین سدان‌های بازار است و بدون شک در آینده نیز این خودرو هرگز فراموش نخواهد شد. بی.‌ام‌.‌و برای این خودرو چیزی کم نگذاشته است و در کنار طراحی بسیار زیبا و اشرافی، یک پیشرانه قدرتمند را در بی.‌ام‌.‌و سری ۷ شاهد هستیم.
این سدان لاچکری و زیبا در قسمت داخل نیز فضای زیادی را در اختیار سرنشین و راننده قرار می‌دهد و مل‌ گیبسون به دفعات مختلف سوار بر بی.‌ام‌.‌و سری ۷ در خیابان‌های لس‌آنجلس مشاهده شده است.
موتور بی‌.‌ام‌.‌و سری ۷ در کنار قدرت زیاد، از سیستم انتقال نیروی بسیار نرم و ملایمی بهره می‌برد و همین باعث شده این سدان بزرگ رانندگی بسیار دلنشینی داشته باشد. بی‌.‌ام‌.‌و نیز همیشه هوای این خودرو را داشته و در مدل‌های جدیدتر بی‌.‌ام.‌و‌ سری ۷ شاهد امکانات بهتری هستیم.
12. پورشه ۹۶۸
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
تجربه نشان داده است سلبریتی‌ها علاقه زیادی دارند تا خودروهای خاص و لاکچری را به گاراژ خود اضافه کنند، به همین دلیل است که دست‌کم یک دستگاه پورشه را در گاراژ هر سلبریتی‌ شاهد هستیم. مل گیبسون نیز ترجیح داده تا یک پورشه ۹۶۸ را به کلکسیون خودش اضافه کند.
این خودرو ترکیبی از خلاقیت و سرعت است و بعید به نظر می‌رسد کسی را سراغ داشته باشیم که پورشه را دوست نداشته باشد و از پورشه ۹۶۸ تعریف نکند. زیبایی این پورشه نیز باعث شده تا در چندین فیلم سینمایی شاهد پورشه ۹۶۸ باشیم.
این خودرو از یک پیشرانه قدرتمند V8 بهره گرفته است و طراحی آیرودینامیک پورشه ۹۶۸ باعث شده تا با خودرویی آینده‌نگرانه طرف باشیم که هنوز هم طرفداران زیادی دارد.
11. مازراتی کواتروپورته مدل ۲۰۰۸
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
اگر به خودروهای لاکچری علاقه داشته باشید بدون شک برند مازراتی را می‌شناسید و به‌خوبی می‌دانید این برند ید طولایی در ساخت خودروهای لاکچری و گران قیمت دارد، از طرف دیگر مل گیبسون یکی از سلبریتی‌هایی است که اهل ولخرجی نیست و کمتر دیده شده است چیزهای گران‌قیمت بخرد.
اما از قرار معلوم جذابیت مازراتی کواتروپورته مدل ۲۰۰۸ به اندازه‌ای بود که حتی مل گیبسون نیز نتوانسته جلوی خودش را بگیرد و یک دستگاه از این خودروی اشرافی را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرد. این خودرو در کنار ظاهر اشرافی و شیکی که دارد به‌عنوان یکی از قدرتمند‌ترین سدان‌های دنیا نیز شناخته می‌شود و همین امر باعث شده تا شاهد افزایش محبوبیت مازراتی کاتروپورته باشیم.
این خودروی اشرافی در کنار طراحی زیبا و جذاب، در قسمت داخل نیز از لوکس‌ترین تجهیزات استفاده کرده است تا امکانات و فضای داخلی مازراتی کواتروپورته از هر لحاظ بی‌عیب و نقص باشد. به این ترتیب انصافاً باید به سلیقه مل گیبسون برای انتخاب این مازراتی تبریک گفت.
10. لکسوس ال‌.‌اس ۴۳۰ مدل ۲۰۰۶
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
همان‌گونه که اشاره کردیم مل گیبسون از یک طرف پول‌دار ترین سلبریتی مرد هالیوود است و از طرف دیگر صرفه‌جوترین سلبریتی شناخته می‌شود. برای اثبات این قضیه کافی است به لکسوس ال.‌اس ۴۳۰ اشاره داشته باشیم، خرید این خودرو برای بسیاری از علاقه‌مندان سدان‌های بزرگ خواب و رؤیا است اما برای مل گیبسون که پولش از پارو بالا می‌رود خرید این لکسوس همانند پول خرد است و انتظار داشتیم سدان‌های لاچکری‌ گران‌قیمت‌تری را به جای لکسوس ال.‌اس ۴۳۰ مدل ۲۰۰۶ در گاراژ او ببینیم.
البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که این سدان بزرگ و جادار یکی از بهترین سدان‌هایی است که لکسوس تاکنون تولید کرده و در کنار طراحی زیبا و فضای زیاد داخل خودرو می‌توان به پیشرانه قدرتمند V8 نیز اشاره کرد که حرفی برای گفتن نمی‌گذارد.
از قرار معلوم مل گیبسون علاقه زیادی به این سدان زیبا دارد و بارها سوار بر لکسوس ال‌.‌اس ۴۳۰ در خیابان‌های لس‌آنجلس دیده شده است.
9. مرسدس‌بنز اس ۵۰۰
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
اگر از طرفداران خودروهای سدان هستید و به مرسدس‌بنز نیز علاقه دارید حتماً به‌خوبی می‌دانید که مرسدس‌بنز اس ۵۰۰ گل‌سرسبد سدان‌های بنز است و این خودرو به‌راحتی سایر سدان‌های همرده خودش را نیز به چالش می‌کشد.
مرسدس بنز اس ۵۰۰ نه‌تنها ظاهری زیبا و دلفریب دارد، بلکه تجهیزات داخل این خودرو نیز برازنده خریدارانی است که دنبال خودروهای لوکس و لاکچری هستند. این خودرو را به لحاظ کارآیی و امکانات می‌توان با بی‌.‌ام‌.‌و سری ۷ مقایسه کرد و بدون شک مل گیبسون از پولی که بابت خرید مرسدس بنز اس ۵۰۰ پرداخت کرده است هرگز پشیمان نخواهد شد.
8. مرسدس‌بنز کلاس سی
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
خرید این مرسدس‌بنز نیز حکایت از صرفه‌جو بودن مل‌ گیبسون دارد چرا که با یک مرسدس‌بنز خوش‌قیمت طرف هستیم که مشتریان زیادی در دنیا دارد و بیشتر خریداران این خودرو را جوان‌های خوش‌آتیه‌ای تشکیل می‌دهند که می‌خواهند بنز سوار شوند اما بودجه خرید مرسدس‌بنزهای رده بالا را ندارند.
مل گیبسون نیز به احتمال زیاد به دلیل قیمت پایین این مرسدس‌بنز نسبت به سایر مدل‌ها خریداری کرده است اما بعید می‌دانیم مرسدس بنز کلاس سی را در گاراژ شخصی‌اش برای همیشه نگه‌داری کند و به احتمال زیاد در آینده این خودرو را با یک مرسدس‌بنز جدیدتر و لوکس‌تر جایگزین خواهد کرد.
7. مرسدس‌بنز ام‌.ال ۳۲۰
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
با نگاهی به کلکسیون خودروهای مل‌ گیبسون متوجه خواهید شد این سلبریتی علاقه‌ زیادی به خرید مدل‌های جدید و روز بازار ندارد، در این زمینه می‌توان به مرسد‌س‌بنز ام.‌ال مدل ۳۲۰ اشاره کرد. این خودرو چندین دهه پیش به‌عنوان یکی از بهترین شاسی‌بلند‌های بازار شناخته می‌شد.
مرسدس بنز ام‌.‌ال ۳۲۰ طراحی زیبایی دارد و از یک پیشرانه بسیار قدرمند نیز بهره می‌برد، این خودرو به لحاظ فضای داخلی نیز به اندازه کافی جادار و بزرگ است و برای مرد خانواده‌داری همانند مل گیبسون که صاحب ۷ فرزند قد و نیم قد است گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.
6. لکسوس ال‌.‌اس ۴۰۰ مدل ۲۰۰۵
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
این لکسوس از آن دسته خودروهایی است که پیش از این در گاراژ مل گیبسون به چشم می‌خورد اما این روزها خبری از آن نیست و مشخص نشده که لکسوس ال‌.‌اس ۴۰۰ را فروخته است یا اینکه در جای دیگری این خودرو را نگهداری می‌کند.
اگر طرفدار خودروهای لکسوس باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که این خودرو در سالی که ساخته شد توانست نظر کارشناسان خودروساز را جلب کند و در ساخت این خودرو شاهد بهترین تجهیزات و مواد درجه یک هستیم تا امکانات داخلی لکسوس ال‌.‌اس ۴۰۰ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. بدون شک همین امکانات بوده که مل گیبسون را به خرید لکسوس ال‌.‌اس ۴۰۰ مدل ۲۰۰۵ ترغیب کرده است.
5. مرسدس‌بنز ۵۰۰ ای
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
تجربه نشان داده سلبریتی‌ها علاقه زیادی به جمع‌آوری خودروهای خاص و آنتیک دارند، احتمالاً به همین دلیل است که یک مرسدس بنز ۵۰۰ ای را در کلکسیون مل گیبسون شاهد هستیم. جالب است بدانید از این خودرو در طی سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ تنها ۵۰۰ دستگاه تولید شده است و از این لحاظ می‌توان مرسدس بنز ۵۰۰ ای را یک خودروی آنتیک و کلکسیونی دانست.
مرسدس‌بنز ۵۰۰ ای ممکن است در نگاه ال خودروی ساده و معمولی به‌نظر برسد اما این خودرو را دست‌کم نگیرید چرا که از یک پیشرانه قدرتمند V8 بهره گرفته است و از این لحاظ یکی از خاص‌ترین سدان‌های مرسدس‌بنز است.
4. لکسوس ال‌.اس ۴۰۰ مدل ۱۹۹۰
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
کلاس خودروهای لاکچری دائم در حال بهبود و بهینه‌سازی است و سالی نیست که مدل‌های جدیدی از سدان‌های لاکچری را شاهد نباشیم. این قضیه در گذشته نیز صورت می‌گرفت که در این زمینه می‌توان به لکسوس ال‌.‌اس ۴۰۰ مدل ۱۹۹۰ اشاره کرد.
این خودرو ممکن است به لحاظ ظاهری جذابیت سدان‌های شیک امروزی را نداشته باشد اما لکسوس ال‌.‌اس ۴۰۰ مدل ۱۹۹۰ را نباید دست‌کم گرفت چرا که به قول قدیمی‌ها دود از کنده بلند می‌شود و این لکسوس شیک و جذاب هنوز هم توان رقابت با سدان‌های لاکچری روز دنیا را دارد.
تجهیزات داخلی لکسوس ال‌.‌اس ۴۰۰ مدل ۱۹۹۰ از بهترین مواد ساخته شده و این خودرو به لحاظ رانندگی نیز تجربه دلنشینی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این موارد باعث شده تا این لکسوس شیک و کلاسیک به یکی از محبوب‌ترین خودروهای مل گیبسون تبدیل شود.
3. مرسدس‌بنز ام‌.‌ال ۳۲۰ ای‌.‌ام‌.‌جی
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
اگر به تاریخچه خودروهای شاسی‌بلند نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که اواخر دهه ۹۰، دوران طلایی و حساسی برای شاسی‌بلند‌ها بود و در آن زمان رقابت میان خودروسازها بالا گرفت و شاسی‌بلند‌های نوآورانه زیادی را شاهد بودیم.
مرسدس‌بنز نیز برای اینکه از قافله سازنده‌های شاسی‌بلند عقب نیافتد به فکر ساخت مرسدس‌بنز، ام‌.‌ال ۳۲۰ افتاد، این خودرو شاسی‌بلند زیبا و جذاب بود که قیمت مناسب‌ترین نیز نسبت به سایر خودروهای همرده خود داشت. این موارد باعث شد تا این شاسی‌بلند مرسدس‌بنز فروش خوبی را در بازار پیدا کند و به احتمال زیاد قیمت مناسب این خودرو و همچنین ويژگی‌های برتر آن باعث شد تا به گاراژ مل گیبسون راه پیدا کند.
جالب است بدانید مرسدس‌بنز ام.‌ال ۳۲۰ در نسخه دوم فیلم پارک ژوراسیک نیز حضور داشت و مل گیبسون را می‌توان یکی از سلبریتی‌هایی دانست که از اضافه کردن این خودرو به کلکسیون شخصی‌اش رضایت کامل دارد.
2. شورولت سی‌ ۳۰ سیلورادو
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
اگر از طرفداران قدیمی مل گیبسون باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که این سلبریتی در گذشته علاقه زیادی به حضور در فیلم‌های اکشن داشت و مجموعه فیلم‌های اسلحه مرگبار را با بازی مل گیبسون و دنی گلوور حتماً به‌خاطر دارید، شورولت سی ۳۰ سیلورادو خودروی مورد علاقه مل گیبسون در فیلم اسلحه مرگبار بود و همین قضیه باعث شد این خودرو به گاراژ مل گیبسون راه پیدا کند.
شورولت سی ۳۰ قدرت کشندگی بسیار زیادی دارد و ممکن است ظاهر جذابی نداشته باشد اما خودروی سرسخت و بادوامی به نظر میرسد که برای استفاده‌های بیرون از شهر مناسب است. بعید می‌دانیم مل گیبسون این روزها سوار بر شورولت سی ۳۰ سیلورادو شود، اما احتمالاً به دلیل خاطرات خوشی که با این خودرو در فیلم‌های اسلحه مرگبار داشته است این پیکاپ قدرتمند را در کلکسیون‌ خود همچنان حفظ خواهد کرد.
1. اسمارت فور تو مدل ۲۰۱۱
نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون
با نگاهی به کلکسیون خودروهای مل گیبسون بدون شک متوجه شده‌اید که این سلبریتی علاقه زیادی به خودروهای خوش‌قیمت و کم‌خرج دارد، به همین دلیل است که یک خودرو اسمارت فور تو مدل ۲۰۱۱ را خریداری کرده و با این خودرو به دفعات زیادی در حین رانندگی در خیابان‌های لس‌آ‌نجلس دیده شده است.
اگر از آن دسته خوانندگانی هستید که به‌ به خودروهای سبز توجه زیادی دارند حتماً به‌خوبی می‌دانید اسمارت فور تو یک خودروی سبز و سازگار با محیط‌زیست است، در نتیجه احتمالاً مل گیبسون این خودرو را خریداری کرده تا هوادارانش را نیز به خرید و استفاده خودروهای سبز تشویق کند.
در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران مل گیبسون هستید و نکته خاصی در زمینه خودروهای این سلبریتی پرطرفدار به ذهن شما رسیده است در قسمت نظرات این موارد را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.
منبع: hotcars
 
https://akhbarbank.com/vdcgxz93.ak9ux4prra.html
تازه ترین اخبار