۰
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۸

بیمه ۱۵۰ میلیارد تومانی هم آماده عرضه اولیه شد

روند عرضه اولیه سهام با واگذاری ۵ درصد سهام بیمه معلم در شنبه آینده ادامه می یابد تا نوزدهمین شرکت سال جاری هم وارد بازار شود.
بیمه ۱۵۰ میلیارد تومانی هم آماده عرضه اولیه شد
به گزارش اخباربانک، در حالی تاکنون بدون احتساب عرضه اولیه 10 درصد سهام تامین سرمایه نوین در چهارشنبه جاری، هفده شرکت جدید طی سال جاری وارد بازار شده اند که این جریان جذاب با واگذاری 5 درصد سهام بیمه معلم با سرمایه 150 میلیارد تومانی ادامه دار شد.

به این ترتیب مقرر شده شنبه آینده 25 اسفند 75 میلیون سهم "ومعلم" در بازار دوم معاملات فرابورس برای عموم واگذار شود که شرایط آن سهمیه 750 سهمی هرکد حقیقی و حقوقی و در محدوده قیمتی 260 تا 270 تومانی هر سهم است.

براساس این گزارش، بیمه معلم اواخر شهریور سال جاری به عنوان صد و دومین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد . این شرکت از دی‌ 73 با نام بیمه صادرات و سرمایه گذاری با سرمایه دو میلیارد تومانی به ثبت رسید و تیر 86 به بیمه معلم تغییر یافت و تا سال گذشته دارای 696 نفر نیروی انسانی، 44 شعبه و باجه و 1868 نمایندگی و کارگزاری در سطح ایران است.

سرمایه‌گذاری کشتیرانی، بانک سرمایه، شرکت ساختمانی معلم و شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران هر کدام با 20 درصد در ترکیب سهامداری این بیمه حضور دارند.
 
https://akhbarbank.com/vdcaioni.49niy15kk4.html
تازه ترین اخبار