۰
۴
موسسه اعتباری کاسپین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سپرده‌گذاران تعاونی‌های منحله کاسپین می‌توانند به جای دریافت پول نقد کارت اعتباری گرفته و از کارتخوان و عابربانک‌ها استفاده کنند.
اطلاعیه موسسه کاسپین برای سپرده‌گذاران موسسات منحله
به گزارش پايگاه خبري اخباربانك، موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره (۱) در زمینه ادامه فرآیند اجرایی ساماندهی مطالبات سپرده گذاران تعاونی‌های اعتبار غیرمجاز منحله الزهرا مشهد، پیوند مشهد، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران، امید جلین گرگان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه و بدر توس مشهد اطلاعات تکمیلی ذیل را به اطلاع مشتریان مشمول طرح می‌رساند:

بنا به درخواست آندسته از مشتریان که در این مرحله برای آنها کارت بانکی صادر شده است، امکان­ استفاده از کارت­‌های مزبور در خودپردازها و پایانه‌های فروشگاهی(پوز) شبکه بانکی فراهم است. ضمن آنکه مشتریان محترم برای نقل و انتقال وجوه از طریق سامانه های ساتنا و پایا می­ بایست صرفاً به شعب پست بانک در سراسر کشور مراجعه نمایند.

مطابق مصوبه کمیته منتخب سران محترم قوا و برنامه ساماندهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  به عاملیت موسسه اعتباری کاسپین در این مرحله از پرداخت­ ها،  نکات زیر مورد توجه قرار می­ گیرد:

الف) مبالغ واریزی به حساب مشتریان پس از احتساب دریافتی­‌های مراحل قبل خواهد بود.

ب) کلیه دیون اعم از تسهیلات دریافتی و تضامین مشتری کسر خواهد شد.
ج) برای کلیه مشتریان تعاونی­ های هفتگانه از زمان انتقال حساب‌ها (کانورت)، سود محاسبه نخواهد شد.

۳. با توجه به ضرورت انجام کنترل­ های لازم در زمینه حساب‌های مربوط به تعاونی اعتبار منحله بدرتوس، سپرده گذاران این تعاونی می­ بایست مدارک کامل مربوط به منشاء وجوه خود را به شعب موسسه تحویل نمایند تا مراتب پس از بررسی به اطلاع آنان برسد.

 ۴ . در پایان به اطلاع کلیه مشتریان مشمول این مرحله می­ رساند فرآیند پرداخت­ها تا زمان تصفیه کامل سپرده­ های سپرده گذاران محترم تداوم خواهد داشت و در صورت عدم امکان مراجعه در مهلت ذکر شده در جدول زمانبندی مربوطه، جای نگرانی برای مشتریان محترم وجود نخواهد داشت.
https://akhbarbank.com/vdch66n-.23n-vdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام این ردیف ج یعنی چی میخواد سود سپرده 10 درصدی رو کلا ندن غیر مجاز داده موسسه مجاز میخواد نده آیا از پارسال تعاونی های منحله که ملک املاک دادن به کاسپین قیمتش دوسه برابر نشده حالا 10 درصد سود که خودشان حساب ها رو بلوکه کردن ندن زورشان میاد نوبر والله
جواد
Iran, Islamic Republic of
از مانده بدهی افضل توس چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من 100تومن داشتم 87 دادن س
Iran, Islamic Republic of
خدا ازتون نگذره
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حالا که دولت و بانک مرکزی زحمت کشیدن دارن بانکها و موسسات اعتباری رو سر و سامون میدن حداقل لطف کنن موسسه اعتباری کاسپین رو در پست بانک ایران ادغام کنن تا هر دوشون سر و سامون بگیرن و مردم از این سردرگمی نجات پیدا کنن! باتشکر از زحمات شما
تازه ترین اخبار