اطلاعیه موسسه کاسپین برای سپرده‌گذاران موسسات منحله

15 اسفند 1397 ساعت 9:40

موسسه اعتباری کاسپین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سپرده‌گذاران تعاونی‌های منحله کاسپین می‌توانند به جای دریافت پول نقد کارت اعتباری گرفته و از کارتخوان و عابربانک‌ها استفاده کنند.


به گزارش پايگاه خبري اخباربانك، موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره (۱) در زمینه ادامه فرآیند اجرایی ساماندهی مطالبات سپرده گذاران تعاونی‌های اعتبار غیرمجاز منحله الزهرا مشهد، پیوند مشهد، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران، امید جلین گرگان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه و بدر توس مشهد اطلاعات تکمیلی ذیل را به اطلاع مشتریان مشمول طرح می‌رساند:

بنا به درخواست آندسته از مشتریان که در این مرحله برای آنها کارت بانکی صادر شده است، امکان­ استفاده از کارت­‌های مزبور در خودپردازها و پایانه‌های فروشگاهی(پوز) شبکه بانکی فراهم است. ضمن آنکه مشتریان محترم برای نقل و انتقال وجوه از طریق سامانه های ساتنا و پایا می­ بایست صرفاً به شعب پست بانک در سراسر کشور مراجعه نمایند.

مطابق مصوبه کمیته منتخب سران محترم قوا و برنامه ساماندهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  به عاملیت موسسه اعتباری کاسپین در این مرحله از پرداخت­ ها،  نکات زیر مورد توجه قرار می­ گیرد:

الف) مبالغ واریزی به حساب مشتریان پس از احتساب دریافتی­‌های مراحل قبل خواهد بود.

ب) کلیه دیون اعم از تسهیلات دریافتی و تضامین مشتری کسر خواهد شد.
ج) برای کلیه مشتریان تعاونی­ های هفتگانه از زمان انتقال حساب‌ها (کانورت)، سود محاسبه نخواهد شد.

۳. با توجه به ضرورت انجام کنترل­ های لازم در زمینه حساب‌های مربوط به تعاونی اعتبار منحله بدرتوس، سپرده گذاران این تعاونی می­ بایست مدارک کامل مربوط به منشاء وجوه خود را به شعب موسسه تحویل نمایند تا مراتب پس از بررسی به اطلاع آنان برسد.

 ۴ . در پایان به اطلاع کلیه مشتریان مشمول این مرحله می­ رساند فرآیند پرداخت­ها تا زمان تصفیه کامل سپرده­ های سپرده گذاران محترم تداوم خواهد داشت و در صورت عدم امکان مراجعه در مهلت ذکر شده در جدول زمانبندی مربوطه، جای نگرانی برای مشتریان محترم وجود نخواهد داشت.


کد مطلب: 66808

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/66808/اطلاعیه-موسسه-کاسپین-سپرده-گذاران-موسسات-منحله

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com