۰
۶
بانک مرکزی از ادغام ۵ بانک و موسسه بورسی و فرابورسی در بانک سپه خبر داد.
ادغام 5 بانک و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه
به گزرش اخبار بانک، بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی(سران سه قوه) در ارتباط با  ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح  در بانک سپه، این مهم با اتخاذ تمهیدات مناسب و اطمینان بخش برای مشتریان، سپرده‌گذاران، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان مد‌نظر قرار گرفته و پس از انجام بررسی‌های کارشناسی گسترده با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط، برنامه‌ای جامع، هماهنگ و مؤثر در مسیر اصلاح نظام بانکی و ساماندهی بازار پول تدوین شده است.

بر این اساس با هدف متمرکز  کردن توانمندی و ظرفیت‌ بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در قالب یک بانک واحد با ثبات و کارآمدتر و به منظور ارائه خدمات بهتر به خانواده نیروهای مسلح و عموم مردم در بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی و یکی از بانک‌های معتبر دولتی در عرصه بانکداری ادغام می شوند.

۱. ارایه خدمات بانکی به تمامی مشتریان اعم از سپرده‌گذاران و تسهیلات‌گیرندگان توسط بانک‌ها و مؤسسه اعتباری مذکور با مدیریت و راهبری بانک سپه طبق روال عادی قبلی به قوت ادامه می‌یابد و مشتریان می‌توانند خدمات مزبور را همانند گذشته در چارچوب قراردادهای سپرده‌گذاری، تسهیلاتی و سایر قراردادهای منعقده قبلی دریافت کنند.

۲. به منظور حفظ و ایفای حقوق تمامی سهامداران بانک‌ها و مؤسسه اعتباری تحت ادغام و با عنایت به بررسی‌های کارشناسی همه جانبه و هماهنگی انجام گرفته با سازمان بورس، چارچوب مدونی برای این مهم تنظیم شده و طبق برنامه، هر یک از بانک‌ها و مؤسسه اعتباری نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سهامداران مرتبط با خود اقدام می کنند و به تمامی سهامداران اطمینان داده می‌شود کلیه حقوق آن‌ها کارسازی و ایفا خواهد شد.

۳. کلیه کارکنان شاغل در بانک‌ها و مؤسسه اعتباری موضوع این فرآیند همانند گذشته مشغول به فعالیت بوده و تمامی حقوق و مزایای آنان طبق قراردادهای منعقده قبلی برقرار است.

در پایان، خاطر نشان می‌سازد، این فرآیند به عنوان گامی مهم در راستای حفظ ثبات و سلامت نظام بانکی محسوب  گردیده و همراهی در اجرای موفق آن برای ارائه خدمات بهتر به آحاد جامعه مورد انتظار می‌باشد. بنابراين بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از هموطنان گرامی تقاضا دارد اخبار و اطلاعات مربوط به این طرح ملی را صرفاً از طریق اطلاعیه‌های رسمی بانک مرکزي جمهوری اسلامی ایران يا بانک سپه پیگیری کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdcjvaem.uqemyzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با تشکر از این طرح ادغام بانکها ، بانک مرکزی فکری هم به حال موسسات مالی و اعتباری مجاز بکنه
اونها را هم یا ادغام کنه یا منحل کنه ملت سر از کارشون دربیارن
الان موسسه اعتباری توسعه مدتهاست بدون مدیرعامل و هیات مدیرعامل است
این باعث میشود زمینه تخلف در این موسسه فراهم باشد
از آنجا که این موسسه با ۴۷ شعبه خیلی گسترده نیست بهترین راه برای آن ادغام یا انحلال است
Romania
الان سر از کارشون در اوردی؟!هنوز متوجه نشدی فساد در سیستمهای دولتی بیشتر از خصوصی
Iran, Islamic Republic of
خصوصی ها کاملا شفاف هستند!!!
چند تا از بانکها ی خصوصی موفق را بگو که به سهامدارانش سود رسونده!!!
بله اگر برخی دوستان تو این موسسات مشغولند و حقوق و مزایای خوبی میگیرن
قطعا از ادغام یا انحلال راضی نیستن
با پول سهامدار بی نوا !!!
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و احترام
جای تقدیر و تشکر دارد که برای حفظ سلامت نظام بانکی بانکهای نظامی ادغام شدند.
بانک مرکزی باید فکری هم به حال بانکهای دیگر بکند و هر چند بانک را در یکی ادغام کند ایران زمین-نوین-دی-سامان-کارآفرین-گردشگری-سینا-شهر و... میتواند اعتماد را به نظام بانکداری برگرداند
موسسات اعتباری را هم با هم ادغام کنن اگر مخافت میکنن منحل شوند.
وقتی سهام یک موسسه اعتباری با 200 میلیارد تومن سرمایه زیر 70 تومان دربازار سرمایه آن هم در بازار ج فرابورس معامله میشه خودش یک عامل بی اعتمادی برای سپرده گذاران آن موسسه و حتی بانک مرکزی است که نظارتی برآن ندارد.
Iran, Islamic Republic of
ای گل گفتی موسسهاعتباری توسعه منظورته دیگه
Iran, Islamic Republic of
بانک مرکزی یه فکری هم به حال بانکها وموسسات خصوصی مثل بانک سرمایه وموسسه اعتباری توسعه وِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ.....بکنه که هیت مدیره ومدیران حق وحقوق سهامداران جزئ راضایع میکنند
تازه ترین اخبار